سلامتی و پزشکی

همه چیز درباره گلکسی رینگ؛ حلقه جادویی سامسونگ

گلکسی رینگ یکی دیگر از شگفتی سازهای شرکت سامسونگ در امسال به شمار میرود. در این مطلب قصد داریم هر آن چه که فعلا درباره گلکسی رینگ، این حلقه هیجان انگیز سامسونگ می دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

29 بهمن 1402

تغذیه ورزشکاران قبل از ورزش؛ معرفی برترین غذاها و مکمل ها

ورزشکاران و افرادی که داشتن اندام متناسب برایشان اهمیت دارد، همواره در پی راهی برای بهبود عملکرد خود در ورزش هستند. تغذیه ورزشی سالم در کنار مکمل غذایی خوب، می تواند به بهبود عملکرد بدن شما در زمان انجام حرکات ورزشی و ریکاوری سریع تر بعد از ورزش یاری...

3 آبان 1402

وخامت حال بازیگر سریال های کمدی؛ آرش میراحمدی راهی آی سی یو شد

آرش میراحمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می نماید. در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و مورد عمل جراحی نهاده شد.

24 شهریور 1402

پیراهن قرمز را از من نگیرید، می میرم!، می خواهم به عشقم برگردم و به تیم دیگری فکر نمی کنم

اکبر ایمانی، هافبک اسبق تراکتور، که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، مدعی است جدایی از این تیم شرایط روحی سختی را برای وی شکل داده بود و از دچار شدنش به بیماری و افسردگی در این مدت خبر می دهد.

9 مرداد 1402

عجیب ترین زنبور دنیا که با گوشت مرده جادو می نماید!

زنبور کرکس (Vulture Bee) از نوع زنبور های بدون نیش است که قدمت نخستین اطلاعات ثبت شده درباره آن ها به سال 1758 باز می شود. اما در سال 1982 بود که تغذیه زنبور های کرکس از گوشت حیوانات مرده به وسیله حشره شناس دیوید روبیک (David Roubik) کشف شد.

13 تیر 1402

راز زنی که درد و اضطراب را احساس نمی کند کشف شد

پژوهشگران کالج دانشگاهی لندن از کشف مکانیسم شگفت انگیزی در بدن یک زن اسکاتلندی خبر داده اند که در سال 2019 معین شده بود هرگز درد، اضطراب یا ترس جدی را تجربه نکرده است.

7 خرداد 1402

5 ماده غذایی برای داشتن یک خواب راحت؛ چه بخوریم تا بهتر بخوابیم؟

اگر شما هم کابوس های شبانه را تجربه می کنید یا شب ها خواب آرامی ندارید، بد نیست که در تغذیه خود تجدیدنظر کنید و غذاهایی را مصرف کنید که دارای خواص خواب آور هستند و باعث سنگینی شما نمی شوند.

7 اردیبهشت 1402

آخرین خبر ها از بازیگر مطرح تلویزیون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان

فرامرز صدیقی چند روزی است به دلیل مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

22 فروردین 1402

معنی کلمات و دکمه های ماشین لباسشویی زیرووات

کلمات و دکمه های ماشین لباسشویی زیرووات مانند سایر برندها دارای معنا و مفهوم خاصی هستند و از این طریق می توان برنامه های شستشو را انتخاب و تنظیمات را انجام داد. این برنامه ها و دکمه ها تنوع بالایی دارند و انتخاب اشتباه هر یک می تواند در نهایت باعث شستشوی...

24 اسفند 1401

نوری: دانش آموزان تحت ثأثیر جو روانی بودند، این توطئه دشمن است

وزیر آموزش و پرورش گفت: موردی برای نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.

16 اسفند 1401

مدرسه مجازی راه اندازی می گردد ا شرط ثبت نام و نحوه برگزاری امتحانات این مدارس

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به این که کار آموزش و پرورش، یک کار حساس و تاثیرگذار در سرنوشت کشور است، گفت: باید از تعطیلی مدارس به جز در موارد استثنایی جلوگیری کرد.

4 اسفند 1401

رفع کردن بوی بد زیر بغل با این گیاهان

سرکه سیب سرکه سیب باعث از بین رفتن باکتری ها می گردد و این به علت خاصیت اسیدی آن می باشد. حتی می توانید از سرکه سیب به جای اسپری های دئودورانت بهره ببرید.

22 بهمن 1401

برای کاهش وزن چی بخوریم؟!

غلات کامل در معرض فرآوری قرار نگرفته و مواد مغذی شأن حذف نشده است. غلات کامل بعلاوه می توانند تعادل خوبی بین پروتئین و کربوهیدرات ها ایجاد نمایند. از منظر کاهش وزن، این غذا ها حاوی فیبر هستند.

24 دی 1401

این خوراکی های پرطرفدار را نباید در زمستان مصرف کنید

برخی از غذاها و خوراکی ها علی رغم طعم لذیذ و ظاهر خوش آب و رنگشان خیلی برای بدن ما مفید نیستند. اما گاهی تغییر فصل باعث می گردد که ضرر این خوراکی ها بیشتر هم بگردد.

13 دی 1401

مهربانی با طعم ترنم

سال 1391 تعدادی از دانشجویان ترم اولی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات که 18سال سن بیشتر نداشتند با هم قرار گذاشتند با همان پول توجیبی های اندکشان اسباب بازی بخرند و به دیدار بچه های بیمار بروند. دیدار اول کافی بود تا جرقه ای باشد برای برپایی ماهانه این...

11 دی 1401

با مصرف این غذاها، کمبود آهن بدن تان را جبران کنید

آهن یک عنصر معدنی است که در مقادیر جزئی در تمامی سلول ها یافت می گردد. این عنصر به خوبی به وسیله بدن نگهداری می گردد و تقریبا هر روز 90 درصد آهن بازیافت شده و مجددا استفاده می گردد و بقیه آهن به طور عمده به وسیله صفرا دفع می گردد.

5 دی 1401

این نوشیدنی پرطرفدار آلزایمر را از شما دور می نماید ، برترین و بدترین خوراکی ها و نوشیدنی ها برای مغز

در اینجا هشت خوراکی را به شما معرفی می کنیم که چهارتا از آن ها به بهبود عملکرد مغز یاری می نمایند و چهارتای دیگر آن هایی هستند که مغز شما خیلی از آن ها خوشش نخواهد آمد.

23 آذر 1401

همه گیری آنفلوآنزا فروکش کرد؛ فوت حدود 200 بیمار

سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: همه گیری موج اول آنفلوآنزا اکنون فروکش نموده است.

19 آذر 1401

ترفند واردکنندگان برنج

رئیس پایانه صادرات برنج ایران می گوید: بعضی واردکنندگان برنج برای گرفتن مجوز واردات به بازار داخلی شوک می دهند.

6 آذر 1401

علت حملات باورنکردنی به فیفا برای آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند چیست؟

شرمساری برای فیفا این بخشی از واکنش به فیفا پس از ماجرای آسیب دیدگی و تعویض علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران است. اما علت این حمله به فیفا چه بود؟

1 آذر 1401
تعداد: (349)