همه اخبار و مقاله ها

اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند

ایسنا/ براساس خبر و گزارشهای منتشر شده، اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند.

22 اسفند 1402

همه چیز درباره گلکسی رینگ؛ حلقه جادویی سامسونگ

گلکسی رینگ یکی دیگر از شگفتی سازهای شرکت سامسونگ در امسال به شمار میرود. در این مطلب قصد داریم هر آن چه که فعلا درباره گلکسی رینگ، این حلقه هیجان انگیز سامسونگ می دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

29 بهمن 1402

کلیسای میهوچپل ژاپن ، آدرس

در قلب شیگاراکی، ژاپن، شاهدی بر درخشش معماری و سنتز فرهنگی در میان چشم انداز ها آرام قد علم کرده است - کلیسای کوچک مؤسسه زیبایی شناسی میهو. این شاهکار معماری که در سال 2012 تکمیل شد، از مرزهای متعارف طراحی فراتر می رود و فضایی را ارائه می کند که در آن فرم،...

15 بهمن 1402

7 علت برای خریدن گلکسی S24 (و 2 علت برای نخریدن)

حالا که سامسونگ بالاخره از گوشی های سری S24 رونمایی نموده، احتمالا برای بعضی کاربران این سوال ایجاد شده که مدل استاندارد این خانواده یعنی گلکسی S24 ارزش خرید بالایی دارد؟ مانند دیگر مدل های این خانواده، گلکسی S24 هم با تغییرات ظاهری و سخت افزاری زیادی روبرو...

3 بهمن 1402

تولیدات رینوتکس پشتوانه ای برای صنعت گردد

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امیدواریم روزی برسد که بیشتر تولیدات رینوتکس پشتوانه ای برای صنعت گردد، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه و ارتباط بین صنعت و علم، ما را از کهنگی تکنولوژیک به ویژه در واحدهای دولتی نجات دهد.

14 آذر 1402

تغذیه ورزشکاران قبل از ورزش؛ معرفی برترین غذاها و مکمل ها

ورزشکاران و افرادی که داشتن اندام متناسب برایشان اهمیت دارد، همواره در پی راهی برای بهبود عملکرد خود در ورزش هستند. تغذیه ورزشی سالم در کنار مکمل غذایی خوب، می تواند به بهبود عملکرد بدن شما در زمان انجام حرکات ورزشی و ریکاوری سریع تر بعد از ورزش یاری...

3 آبان 1402

وخامت حال بازیگر سریال های کمدی؛ آرش میراحمدی راهی آی سی یو شد

آرش میراحمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می نماید. در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و مورد عمل جراحی نهاده شد.

24 شهریور 1402

تیم ملی فوتبال به بلغارستان رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی محبت آمیز با بلغارستان راهی این کشور شد.

13 شهریور 1402

ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از وام به عنوان وثیقه ، اگر بانک بخشی از وامتان را بلوکه کرد به سازمان بازرسی اطلاع دهید

سازمان بازرسی کل کشور اعلام نمود: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان به وسیله بانک ها غیرقانونی و ممنوع است.

25 مرداد 1402

این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد! ، عکس

تریک برقی لامپاگو با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و طراحی رترو معرفی گردید، این سه چرخه حتی احتیاج به گواهینامه ندارد.

16 مرداد 1402

پیراهن قرمز را از من نگیرید، می میرم!، می خواهم به عشقم برگردم و به تیم دیگری فکر نمی کنم

اکبر ایمانی، هافبک اسبق تراکتور، که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، مدعی است جدایی از این تیم شرایط روحی سختی را برای وی شکل داده بود و از دچار شدنش به بیماری و افسردگی در این مدت خبر می دهد.

9 مرداد 1402

تیم والیبال جوانان ایران قهرمان دنیا شد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در ملاقات نهایی رقابت های قهرمانی دنیا به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این ملاقات بر بام دنیا ایستاد.

26 تیر 1402

عجیب ترین زنبور دنیا که با گوشت مرده جادو می نماید!

زنبور کرکس (Vulture Bee) از نوع زنبور های بدون نیش است که قدمت نخستین اطلاعات ثبت شده درباره آن ها به سال 1758 باز می شود. اما در سال 1982 بود که تغذیه زنبور های کرکس از گوشت حیوانات مرده به وسیله حشره شناس دیوید روبیک (David Roubik) کشف شد.

13 تیر 1402

علت افزایش تقاضای بلیت قطار چیست؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که علت افزایش تقاضای بلیت قطار چیست؟

4 تیر 1402

تست بینایی؛ عدد متفاوت را زیر 8 ثانیه پیدا کنید

اگر ادعای تیزبینی و دقت بالا دارید عدد متفاوت را زیر 8 ثانیه پیدا کنید؟

26 خرداد 1402

قیمت رسمی مرغ اعلام شد

دبیر زنجیره های فراوری مرغ کشور با اشاره به ارائه 68 هزار تومانی مرغ به میادین گفت: قیمت عرضه شده در مغازه ها باید حدود 73 هزار تومان باشد.

12 خرداد 1402

راز زنی که درد و اضطراب را احساس نمی کند کشف شد

پژوهشگران کالج دانشگاهی لندن از کشف مکانیسم شگفت انگیزی در بدن یک زن اسکاتلندی خبر داده اند که در سال 2019 معین شده بود هرگز درد، اضطراب یا ترس جدی را تجربه نکرده است.

7 خرداد 1402

جیمزوب قدیمی ترین کهکشان را شکار کرد، عکس

ایسنا نوشت: تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی ساختار ستاره ای یکی از قدیمی ترین کهکشان های شناخته شده در کیهان را با جزئیاتی که حتی در آن می توان چرخش دیسک اولیه مارپیچی را دید، نمایان کرد.

21 اردیبهشت 1402

زنان فرانسوی بیشتر بچه دار می شوند ، زنان فرانسوی در بچه دار شدن رکورد 25 ساله اروپا را شکستند

دست شان درد نکند خانم های فرانسوی! رکوردی شکسته اند که در کل اروپا در 25 سال اخیر، اصلا سابقه نداشته است. این خبر بهمن ماه 1385 در مجله خبرنگاران خانواده منتشر شده است.

17 اردیبهشت 1402

5 ماده غذایی برای داشتن یک خواب راحت؛ چه بخوریم تا بهتر بخوابیم؟

اگر شما هم کابوس های شبانه را تجربه می کنید یا شب ها خواب آرامی ندارید، بد نیست که در تغذیه خود تجدیدنظر کنید و غذاهایی را مصرف کنید که دارای خواص خواب آور هستند و باعث سنگینی شما نمی شوند.

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (1408)