همایشها و نمایشگاه ها

تولیدات رینوتکس پشتوانه ای برای صنعت گردد

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امیدواریم روزی برسد که بیشتر تولیدات رینوتکس پشتوانه ای برای صنعت گردد، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه و ارتباط بین صنعت و علم، ما را از کهنگی تکنولوژیک به ویژه در واحدهای دولتی نجات دهد.

14 آذر 1402

با هتل داد یزد آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم شما را با یک هتل خوب در یزد آشنا کنیم. اگر تا به حال مسافرت را با اقامت در هتل های لوکس و مدرن تجربه نموده اید، گذراندن چند روز فوق العاده در هتل داد یزد تجربه متفاوتی از سفر برایتان به ارمغان خواهد آورد.

14 اسفند 1401

عکس هایی حرفه ای با گوشی آیفون ، برندگان سال 2016

وقتی یه دوربین گرون قیمت داشته باشین و انواع لنزهای مختلف هم برای اون تهیه نموده باشین، عکاس بودن باهاش کار خیلی ساده ای میشه و میتونین با اندکی تمرکز و خلاقیت، سوژه های مختلف و جالبی رو تهیه کنین. مهارت عکاسی با این نوع دوربین ها، کار خیلی معمولی خواهد...

21 دی 1401

برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می گردد.

19 آبان 1401

حراج تابلوی نقاشی که نازی ها ربوده بودند

یکی از تابلوهای نقاشی مارک شاگال نقاش برجسته سبک سورئال که به وسیله سربازان نازی ربوده شده بود به زودی در یک حراجی به مزایده گذاشته می گردد.

17 مهر 1401

ببینید : رونق و صفای خانه بومیان کیش در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین

خبرنگاران : محمد جاسم پور مدیر خانه بومیان کیش در خصوص شرکت در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم بومیان جزیره است.

20 شهریور 1401

لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی صورت گرفت.

26 تیر 1401

رئیس سازمان فضایی، سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسن سالاریه با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران منصوب شد.

16 تیر 1401

معرفی فرودگاه بین المللی کیپ تاون

آشنایی با فرودگاه بین المللی کیپ تاونفرودگاه بین المللی کیپ تاون(Cape Town International Airport) در کشور آفریقای جنوبی به عنوان سومین فرودگاه بزرگ و پر فت و آمد قاره آفریقا نیز به شمار میرود. کیپ تاون اینترنشنال از جمله فرودگاه های خوش اقبالی در آفریقای جنوبی بوده...

19 خرداد 1401

رونمایی از کروم بوک 2 در 1 نو اچ پی

شرکت HP به تازگی یک کروم بوک نو عرضه نموده است. این نوت بوک نو که کروم بوک x360 14a نام دارد، از پردازنده Celeron اینتل پشتیبانی می نماید و دارای یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی HD می باشد. لولای انعطاف پذیر به کار رفته در این کروم بوک امکان استفاده از آن را در دو حالت...

16 خرداد 1401

این هتل ها در خود موزه اختصاصی دارند!

هتل موزه هابرخی از هتل ها در جهان هستند که در خود، موزه دارند، یک موزه واقعی! به این مدل از هتل ها، هتل موزه ها می گویند. به هر حال، شاید شما هم دوست داشته باشید تا در هتلی اقامت کنید که چیزهای جذابی از گذشته و فرهنگ آن شهر یا کشور را برای شما و در بقل گوشتان...

6 اردیبهشت 1401

شاهکار 29 استان در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی همزمان با اولین جشنواره ملی گردشگری و همچنین همزمان با جشنواره استانی غذا و هنر آشپزی در پارک جنگلی ارومیه برپا خواهد شد.

9 اسفند 1400

اجاره اماکن تاریخی از معمای شاه تا خاتون اکیدا ممنوع!

ایسنا- مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ ها و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم هایی چون قهرمان، خاتون، جیران و … اطلاع داد. درحالی که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری...

26 بهمن 1400

ادامه فعالیت های اکسپو دبی تا روشن شدن شرایط

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، ادامه فعالیت های اکسپو دبی تا روشن شدن شرایط مشاهده می گردد.

24 بهمن 1400

رجب زاده: به قشقایی تعهد دارم، از ذوب آهن پیشنهادی دریافت نکردم

سرمربی قشقایی می گوید از ذوب آهن و هیچ تیم دیگری پیشنهاد دریافت نکرده و در قشقایی می ماند.

21 بهمن 1400

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش میراث مشترک ایران وهند؛ نسخ خطی: ظرفیت ها وچالش ها

تهران (پانا) - مهلت ارسال آثار به نخستین همایش بین المللی میراث مشترک ایران وهند؛نسخ خطی: ظرفیت ها وچالش ها تا انتها مهرماه تمدید شد.

3 آبان 1400

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو: قوی ترین سرفیس تاریخ برای افراد خلاق، برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوا

محصول غافل گیرکننده مایکروسافت در مراسم امشب، محصول نو Surface Laptop Studio بود. یک لپ تاپ با فرم فکتور و طراحی کاملا نو که به گفته این شرکت قوی ترین و برترین سرفیس تاریخ مایکروسافت است.

10 مهر 1400

درخشش اثر شاعر بوشهری در دومین فراخوان کتاب های شعر بامداد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، حسین باقری، شاعر سپیدسرای جنوبی در دومین دوره فراخوان کتاب های شعر بامداد طبق ضوابط این رویداد، با مجموعه شعر منتشرنشده خود با اسم با دهانم در دست تعمیر شرکت نموده است.

12 مرداد 1400

چند گام به سمت عدالت فرهنگی

قرار است به زودی از تقریظ رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان رونمایی گردد اما این بار داستان از خیلی جنبه ها با رونمایی های قبل فرق دارد.

26 فروردین 1400

داورزنی: بیش از 230 هزار والیبالیست سازماندهی شده داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در سرانجام مجمع انتخاباتی هیات استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: ابتدا از زحمات 10 ساله علیرضا شجاعی رئیس پیشین هیات والیبال چهار محال و بختیاری و همکاران ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

16 فروردین 1400
تعداد: (65)