شاهکار 29 استان در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی همزمان با اولین جشنواره ملی گردشگری و همچنین همزمان با جشنواره استانی غذا و هنر آشپزی در پارک جنگلی ارومیه برپا خواهد شد.

شاهکار 29 استان در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان آذربایجان غربی، از 29 مرداد تا 2 شهریور در پارک جنگلی ارومیه برگزار می شود که 29 استان و هنرمندان و تولیدکنندگان استانی در این نمایشگاه حضور می یابند.

برای پنجمین سال متوالی در آذربایجان غربی هنرمندان صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور به عمل می آورند و طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده، اکثریت قریب به اتفاق استان ها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پیش بینی می شود بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سال قبل از نمایشگاه بازدید کنند، زیرا این نمایشگاه همزمان با جشنواره ملی گردشگری و در یک مکان برگزار می شود.

این نمایشگاه همچون ادوار گذشته، یک نمایشگاه کاملا تخصصی مربوط به عرضه و فروش محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی خواهد بود و کالا و محصولی که ارتباطی با صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی نداشته باشد، در این نمایشگاه یافت نخواهد شد. کالاها و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه طیف متنوعی از رشته های مختلف صنایع دستی از قبیل گلیم، چرم، رو دوزی های سنتی، بافتنی ها، شیشه گری، سنگ های قیمتی، اقلام تزئیناتی، رشته های چوبی و غیره خواهد بود.

این نمایشگاه با 140 غرفه دارای امکانات رفاهی و اسکان برای تمامی غرفه داران خواهد بود. در این نمایشگاه هنرمندان برتر و شاخص از سراسر کشور حضور دارند و جدیدترین محصولات و تولیدات خود را ارائه خواهند کرد، پس برای عموم شهروندان و علاقه مندان به صنایع دستی فرصتی بسیار مناسب است که از آن بازدید کنند و با قیمت مناسب اقدام به خرید کنند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "شاهکار 29 استان در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار 29 استان در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید