راهنمای تور، لس آنجلس، کالیفرنیا

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، توماس کوک خط هوایی جدید به لس آنجلس شانس کشف بهترین تفریحگاه­های کالیفرنیا را به مردم بریتیش برای گذراندن تعطیلاتشان می­دهد. افسانه محلی ستاره­ها، سواحل آفتابی و درخشان را با محله­ های پر شور و پر از فعالیت، فرهنگی با کلاس جهانی و چندین پارک با شهرت جهانی به هم پیوند می­دهد و لس آنجلس را مکانی ایده آل برای گشت و گذار تبدیل می کند.

راهنمای تور، لس آنجلس، کالیفرنیا

لس آنجلس (ال ای) مجموعه­ای از دهکده­هایی است که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خودشان را دارند و بیشتر گردشگران آن را مکانی غربی می­دانند که بین مرکز شهر و ساحل قرار گرفته است. حمل و نقل عمومی به طور چشمگیری در سال­های اخیر بهبود یافته است و مرکز شهر را به هالیوود، تپه­های بورلی، وست وود و مراکز ساحلی ونیز و سانتا مونیکا با اتوبوس­های سریع و زیاد متصل می­کند. در حالی که مترو از شرق به سمت پاسادنا و از شمال به سمت مراکز تفریحی و سرگرمی این دهکده جهانی با قیمت­هایی ارزان­تر از آنچه مردم لندن مجبور به پرداخت در قبال استفاده از متروهایشان هستنند، حرکت می­کند.

هالیوود

هالیوود مکانی است که هرگز کسانی که برای اولین بار به لس آنجلس می­آیند آن را از دست نمی­دهند. مسافران تور لس آنجلس، کالیفرنیا که مشتاق دیدن جای دست افراد مشهور در سیمان در بیرون از تاتر چینی گرایومان هستند، مشهورترین مکان از عکس­های پر زرق و برق که در طول تاریخ طلایی سینما خلق شده­اند. این مکان هنوز یک سینمای در حال فعالیت است و تماشای آخرین فیلم انتشار یافته در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. ومکان دیگری که از دست نخواهند داد، زمین هالیوود است که انواع مختلف موسیقی در آنجا در فضایی عالی باز از ژوئن تا اکتبر برگزار می­شود.

استودیوی جهانی

این استودیوی جهانی در شمال قرار گرفته و روزی عالی را برای لذت بردن از تور منحصر به فرد برای بازدید از آنچه مربوط به فیلم مانند بازدید از سایکو هووس و دیگر مکان­های معروف فیلم برداری به شما پیشنهاد می­دهد. بازی­های اصلی در آمفی تاتر جهانی اجرا می­شود و شاید زیباترین و دنج­ترن مکان­ها در جهان برای تماشای یک اجرای زنده باشد.

هالیوود غربی

راحت­ ترین مکان برای خرید، غذا خوردن و زندگی شبانه در ال ای، در بالیوود غربی تجمع یافته­اند، که هالیوود را به تپه­ های بورلی پیوند می­دهد. بزرگراه ملروس و خیابان سوم که موازی هم قرار گرفته­اند، مملو از بوتیک­ها، کافه­ ها و رستوران­هایی هستند که چیزی کمی متفاوت­تر از معمول به شما ارائه می­دهند. جونز در خیابان سوم بهترین صبحانه­ها را دارد و جالب­ترین و بهترین ناهار شهر را می­توان در مغازه فارمر، مکانی لذت بخش، در تقاطع خیابان سوم و فایر فاکس یافت، سازمانی در ال ای جایی که شما می­توانید از دکه غذا تهیه کنید، جایی که هر چیزی از غذاهای شهر بالی تا برزیل، لوییزیانا تا سرآشپزان متخصص باربیکیو را به شما پیشنهاد می­دهد، و آن را بر سر میزی در آرامش و با تماشای خورشید زیبا میل نمایید.

غروبی دل انگیز

تماشای غروب از روی تپه­ای در انتهای هالیوود غربی را نمی­توان از دست داد. بیلبوردهای بزرگ را تماشا کنید، در یکی از کافه­های در فضای باز ناهار میل کنید یا نوشیدنی بنوشید. شما می­توانید لپتیت فور را امتحان کنید. از تماشای میلیون­های چراغی که در شهر می­درخشند در حالی که خورشید در حال غروب کردن است، لذت ببرید.

تپه­های بورلی

تپه­ های بورلی جایی که افراد مشهور به خرج کردن پولهایشان میپردازند، مکانی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر با قدم زدن در خیابانهای زیبا در محدوده رودئو درایو است. مکان­هایی زیاد دیگری وجود دارند که شما می­توانید در لا به لای مغازه­های شیک موقع بازدید از آنها بیابید مانند ناتن آلز در بورلی درایو که بهترین ساندویچهای شهر را میپزد.

سانتا مونیکا

حدود نیم ساعت زمان می­برد تا به آنجا برسید. بزرگترین تفریحگاه کنار دریا در ال ای با سواحل زیبا، اسکله دلنشین و بارها، کافه ها و رستورانهای زیاد می­باشد. بوردر گریل غذاهای عالی مکزیکی را در یک مکان عالی و رنگارنگ ارائه می­دهد. همچنین شما می­توانید از غذاهای متمایز و عالی آن در بازار کشاورزان که هر دو هفته یکبار در فضای باز برگزار می­شود لذت ببرید. مکانی عالی برای خرید اگر دلتان می­خواهد که خودتان آشپزی کنید.

ونیز

اگرچه سانتا مونیکا مورد علاقه خانواده­ها است، مجردها و زوج­های جوان ممکن است ترجیح بددهند که به حاشیه ونیز در جنوب بروند. در آنجا در خیابان اصلی مغازه ها و کافه های زیادی است اما جاذبه اصلی قدم زدنبر روی کانالی است که خانه های شگفت انگیز را به هم متصل می­کند.

مرکز شهر

علاقه مندان به غذا نباید مرکز شهر را از دست بدهند. کسانی که بازار غذای مرکزی بزرگ را دوست دارند جایی که هم می­توانید غذا بخورید هم به جستجو بپردازید. علاقه مندان به فرهنگ هم می­توانند از کنسرت­هایی که در دیزنی هال یا نمایشگاه­هایی با کلاس جهانی در موزه­های هنر معاصر برگزار می­شود، لذت ببرند. در اینجا به سمت جنوب به آناهیم و دیزنیلند یا به شمال شرقی به پاسادنا بروید. شهری زیبا از هنرها و صنایع دستی و موزه­ها، رستوران­های کوچک گرم و دلنشین و بلوارهای زیبا و سرسبز برای قدم زدن.

منبع: جاده های سبز

به "راهنمای تور، لس آنجلس، کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تور، لس آنجلس، کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید