برترین هتل های دنیا ، بخش اول

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برترین هتل ها در سرتاسر دنیا بپردازیم. این هتل ها با اتاق های شگفت انگیز و خدمات و تسهیلات مجذوب کننده و خلاقانه، اقامت بسیار دلنشینی برای مهمانان خود فراهم می آورند. این فهرست بر اساس نظرات مسافران و منتقدان در وب سایت Tripadvisor جمع آوری شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما برترین هتل های دنیا را معرفی کنیم.

برترین هتل های دنیا ، بخش اول

25- هتل جزیره توکوریکی، فیجی

Tokoriki Island Resort, Tokoriki Island, Fiji

هتل جزیره توکوریکی در کشور فیجی واقع شده است و یک اقامت رویایی و به دور از هر چیزی را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل مجلل، مختص بزرگسالان است و در جزیره کوچکی در کشور فیجی به نام توکوکوریکی قرار گرفته است و یکی از دو هتل این جزیره به شمار می رود. این هتل دارای سی و شش ویلای مجزا و مستقل است. هر کدام از این ویلاها دارای ترکیبی از سبک سنتی این جزیره به همراه موارد مدرنی همچون استخرهای انفرادی بسیار و ساحل های خصوصی است. این هتل، مکانی بسیار خلوت و به دور از شلوغی است و تنها با استفاده از هلیکوپتر یا قایق می توان به آنجا رفت.

24- هتل رز کمپینسکی، نایروبی، کنیا

Villa Rosa Kempinski Nairobi, Nairobi, Kenya

قدیمی ترین هتل های مجلل زنجیره ای اروپا به نام کمپینسکی است. در سال 2013، هتلی پنج ستاره از این زنجیره در شهر نایروبی کشور کنیا افتتاح گشت. این هتل به سرعت در میان مهمانان و مسافران محبوب شد. در لیست غذایی این هتل، گزینه های بسیاری وجود دارد و از غذاهای چینی تا ایتالیایی و کنیایی سرو می شوند. این هتل دارای استخرهای فضای باز بسیار خیره نماینده و آبگرم مجللی است.

23- هتل تاریخی کورپو سانتو، لیسبون، پرتغال

Corpo Santo Lisbon Historical Hotel, Lisbon, Portugal

هتل تاریخی کورپو سانتو در خیابان های سنگ فرش شده محله بایرو آلتو شهر لیسبون کشور پرتغال قرار گرفته است. ورودی های این هتل به سبک تمیز تزیین شدند و ورود به داخل هتل همچون ورود به فضایی بسیار دلنشین و به دور از شلوغی شهر است. این هتل در فاصله بسیار اندکی از جاذبه های گردشگری شهر واقع شده است. اتاق فرناندینا، یک سالن استراحت منحصربه فرد در اتاقی قرون وسطایی است که نباید آن را از دست بدهید.

22- هتل وادورف آستوریا، آمستردام، هلند

Waldorf Astoria Amsterdam, Amsterdam, Netherlands

هتل وادورف آستوریا در واقع شش کاخ قرن هفده و هیجدهمی است که به هتل تبدیل شدند. این هتل مشرف به کانال آبی هرنگراچ شهر آمستردام است. از این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر است. از جمله این جاذبه های گردشگری نیز می توان به خانه موزه ان فرانک، موزه ملی و کانال های زیبای دیگر اشاره نمود. دکوراسیون هتل با ستون های بزرگ، کفی مرمری و سقفی پر از جزییات بسیار مجلل است.

21- هتل هاری، لندن، انگلیس

The Hari, London, UK

هتل هاری در محله بلگراویا شهر لندن در کشور انگلیس قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره و شیک، حدود پنج سال پیش افتتاح گشت و همچون هتل هاری هنگ کونگ است و عضوی از گروه هاریللا به شمار می رود. مجلل ترین سوئیت این هتل نیز پنت هاوس آن است که هفتاده متر مربع مساحت دارد و دارای سرویس های کاملا مرمرین، اتاق نشیمن و چهار بالکن است که چشم انداز بی نظیری از مرکز کشور انگلیس را به ارمغان می آورد.

20- هتل بزرگ سیوداد، مکزیکو سیتی، مکزیک

Gran Hotel Ciudad de México, Mexico City, Mexico

لابی هتل بزرگ سیوداد در شهر مکزیکو دارای هنر نوی خارق العاده ای است که هر کسی را به حیرت در می آورد. این هتل دارای سقفی با شیشه های رنگین و بالکون هایی چدنی است. اتاق های این هتل با اثاثیه های عتیقه و تخت خواب های کانوپی تزیین شده است. رستوران ترازا که در طبقه پنجم این هتل واقع شده است، مکان بسیار خوبی برای صرف ناهار و شام به دور از شلوغی شهر است.

19- هتل ریور پارک، سیم ریاپ، کامبوج

Jaya House River Park, Siem Reap, Cambodia

مسافران و گردشگران می توانند از شلوغی و سروصدای زیاد شهر سیم ریاپ به هتل ریور پارک جایا هاوس پناه ببرند. این هتل در مکانی قرار گرفته که در نزدیکی جاذبه های اصلی گردشگری شهر واقع شده است و به راحتی می توان به آنها دسترسی داشت. از جمله جاذبه های گردشگری شهر سیم ریاپ نیز می توان به انگکور وات اشاره نمود. این هتل بسیار آرامش بخش در ساحل پر از نخل رودخانه سیم ریاپ قرار گرفته است و مکانی بسیار ایده آل برای استراحت و آرامش است. این هتل دارای سی و شش اتاق است اما این حس دوستی این هتل است که هر مسافری را به آن جذب می نماید.

18- هتل مینت هاوس، نیویورک، آمریکا

Mint House at 70 Pine, New York, USA

هتل مینت هاوس در سال 2017 در شهر نیویورک کشور آمریکا به وسیله کارآفرینی به نام ویل لوکاس افتتاح شده است. این هتل توانسته تا به محض آغاز کار خود، توجهات زیادی را به خودش جذب نماید. سوئیت های این هتل شامل آشپزخانه های کامل مجهز، تلویزیون های هوشمند و قهوه ساز است.

17- هتل هاماناسی، هوپکینز، بلیز

Hamanasi Adventure and Dive Resort, Hopkins, Belize

هتل هاماناسی در درون درختان نخل در ساحل شرقی کشور بلیز در روستایی کوچک به نام هوپکینز واقع شده است. دکوراسیون روشن و رنگارنگ هتل هاماناسی به خوبی بازتاب نماینده محوطه و پیرامون مجذوب نماینده خود است و اثاثیه و آثار هنری سنتی بلیزیایی اتاق های هتل را تزیین نموده است. این هتل برای سیاست هایش برای محافظت از محیط زیست محلی جوایز بسیار زیادی برده است و ثبات زیادی در پایداری داشته است.

16- هتل خانواده امبیز، آندالو، ایتالیا

Hotel Ambiez Family & Wellness, Andalo, Italy

اسکی بازان و کوهنوردان در تمام فصول به کوهستان های دولومیتس در شمال شرقی کشور ایتالیا سفر می نمایند که قله های دراماتیک آن بسیار حیرت آور است. هتل خانواده امبیز، هتلی چهار ستاره است که بر روی تپه ای از بخش آندالو قرار گرفته است و دارای ترکیبی از دکوراسیون کلبه مانند با تجملات مدرن است. به طور طبیعی، آبگرم این مکان بسیار مورد توجه است و حمام های ترکی، سونا و استخر شنا با چشم انداز ای بسیار خارق العاده از جمله نقاط برجسته آن هستند.

15- هتل آپارتمان سوخومویت پارک، بانکوک، تایلند

سوخومویت Park, بانکوک - Marriott Executive Apartments, بانکوک, Thailand

هتل آپارتمان سوخومویت پارک در کشور تایلند واقع شده است و دارای آپارتمان های بزرگی است که مساحت آنها به بیش از صد و هشتاد متر و با سه اتاق خواب می رسد. این هتل، اقامت بسیار خوب و درجه یکی برای مهمانان خود در قلب شهر بانکوک فراهم می آورد. رستوران بیسترو ام غذاهای سنتی تایلندی همراه با غذاهای بین المللی سرو می نماید. رستوران ها و بارهای این هتل بسیار مجذوب نماینده و دلنشین هستند.

14- هتل ریتز کارلتون، ماکوا، چین

The Ritz-Carlton, Macau, China

شهر ماکوا که به عنوان وگاس چین شناخته می گردد، از نقطه نظر هتل پنج ستاره ریتز کارلتون بسیار درخشان و مجذوب نماینده است. این هتل در مکانی قرار گرفته که به مراکز گردشگری و جاذبه های شهر بسیار نزدیک است. رستوران لای هین در طبقه پنجاه و یکم هتل قرار گرفته و اسکای سوییت در طبقه پنجاه و دوم نیز چشم انداز بی نظیری از شهر ارائه می نماید. هتل ریتز کارلتون بسیار زیبا و دلنشین است و دارای دکوراسیون مدرن و مجللی است.

13- هتل جزیره میریهی، میریهی، مالدیوز

Mirihi Island Resort, Mirihi, Maldives

در هتل و اقامتگاه جزیره میریهی، شما به راحتی می توانید به آب های بسیار شفاف دریا و سواحلی با شن های سفید دست نخورده دسترسی داشته باشید. این هتل در جزیره بسیار کوچکی به نام میریهی در جنوب آری اتول قرار گرفته است. این جزیره تنها سیصد و پنجاه متر طول دارد. این اقامتگاه برترین مکان برای کسانی است که در پی آرامش هستند. در این هتل، موسیقی بلند و قایق های موتوری ممنوع هستند. هر کدام از سی ویلای آبی بر روی پایه هایی بر روی آب های دریا قرار گرفته اند. محوطه بیرونی ویلاها و تراس های باز، مکان های بسیار خوبی برای آفتاب گرفتن هستند.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "برترین هتل های دنیا ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های دنیا ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید