لوکیشن فیلم: انیمیشن Minions

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، قسمت بیستم لوکیشن فیلم را به معرفی یک انیمیشن پرطرفدار اختصاص داده ایم، با خبرنگاران همراه باشید تا با هم مکان های که این انیمیشن در دنیای واقعی از آنها الگوبرداری کرده را مشاهده کنیم.

لوکیشن فیلم: انیمیشن Minions

انیمیشن Minions

دوگانه من نفرت انگیز (Despicable Me)، یکی از بهترین مجموعه انیمیشن های غیرپیکساری که توانسته در سال های اخیر به پرده نقرهای سینما راه پیدا کند، در جلب نظر بچه ها و بزرگسالان بنا بر دلایل مختلفی پیروز بود. بیننده های بزرگتر از جنبه های هزل و طنزگونه این اثر خوششان آمده بود.

از سوی دیگر، بچه ها دسته دسته به سینماها می رفتند، تنها به یک دلیل: تماشای مینیون ها. موجودات زرد بانمکی که همه جا بودند: اسباب بازی های Happy Meal، استیکرها، بازی های ویدئویی، حیوانات عروسکی، عکس برگردان ها و.... مینیون ها یک معدن طلای بازاریابی هستند، بنابراین تعجبی ندارد که حالا فیلم خودشان را دارند. همچنین، نباید تعجب کرد که فیلم مینیون ها (Minions) صرفا برای گروه سنی زیر 9 سال ساخته شده باشد. این فیلم فقط اسما یک فیلم خانوادگی است. در واقع این فیلمی بچه هاه است که بزرگسال ها باید بتوانند تحملش کنند. برخی اشاره های تصادفی غیرمستقیم و رفرنس های عامه پسند (ریچارد نیکسون، گروه بیتل ها) اوج محتوای مختص بزرگسالان این فیلم است. مینیون ها نمی تواند بیننده های بزرگتر را به میزان انیمیشن دیگر این روزها درون (Inside Out) درگیر کند. اما بچه ها این فیلم را دوست خواهند داشت چون آن ها عاشق مینیون ها هستند.

این انیمیشن با سرمایه گذاری 74 میلیون دلاری شرکت ایلومینیشن اینترتیمنت تولید شد و توانست با درآمدی حدود 1 میلیارد دلار درصد یکی از پرفروشترین فیلم های سال 2015 قرار بگیرد.

داستان فیلم

داستان این انیمیشن، پیش درآمد فیلم من نفرت انگیز است که از سپیده دم زمان آغاز می شود. مینیون ها که در ابتدا موجودات تک سلولی بودند، در طول سال ها و قرن ها تکامل پیدا کرده و تمام مدت هدفشان این است تا به بد ذات ترین اربابان خدمت کنند. مینیون ها که به طور مداوم در نگه داشتن اربابان خود (از تی رکس گرفته تا ناپلئون) ناپیروز هستند در یک غار ساکن، اما چون خود را بدون ارباب می بینند دچار افسردگی می شوند. اما یک مینیون با نام کوین نقشه ای در سر دارد. او به همراه دوستانش، استوارت و باب، سفری طولانی را آغاز می کنند تا بزرگترین و بدترین جنایتکاری که لایق خدمت به او بودند را پیدا کنند و عهد می کنند تا آن زمان هرگز به غار باز نگردند.

این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می گیرند که در نهایت آنها را به سوی ارباب بعدی خود یعنی اسکارلت قاتل بی شمار (ساندرا بولاک) هدایت می کند. قاتل بی شمار اولین تبهکار مؤنثی است که به این درجه رسیده. آنها از قطب جنوب تا نیویورک 1968 سفر می کنند و سفرشان در نهایت به لندن ختم می شود، جایی که آنها باید به دستور ارباب جدیدشان (اسکارلت قاتل بی شمار) تاج ملکه الیزابت دوم را بدزدند اما...

عوامل تولید

  • کارگردان: پیتر کافین
  • نویسنده: برایان لینچ
  • تهیه کننده:جنت هیلی

صداپیشگان

  • پیر کافین در نقش استوارت، کوین و باب
  • ساندرا بولاک در نقش اسکارلت اورکیل
  • جان هام در نقش هرب اورکیل، شوهر اسکارلت و مخترع
  • مایکل کیتون
  • آلیسون جانی
  • استیو کوگان
  • جفری راش

لوکیشن فیلم

در طراحی صحنه های این انیمیشن از مکان های واقعی در چند نقطه جهان الهام گرفته شده که ما مهم ترین آنها یعنی کاخ باکینگهام را برای شما معرفی می کنیم.

کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام در انگلستان محلی بود که مینیون ها قرار بود در آنجا تاج گذاری کنند.

کاخ باکینگهام محل اقامت رسمی پادشاهان لندن و خانواده سلطنتی بریتانیا است. این کاخ از سال 1837 میلادی آغاز به خدمت کرد و امروزه ستاد اجرایی این خانواده سلطنتی است؛ اگرچه برای بسیاری از مراسمات و رویدادهای مهم برگزار شده از طرف ملکه قسمت هایی از کاخ باکینگهام بر روی بازدید کنندگان باز است. این کاخ همچنین یکی از بزرگ ترین کاخ های سلطنتی فعال جهانست. کاخ باکینگهام دارای 775 اتاق است که این اتاق ها هرکدام برای اشخاص مختلف در نظر گرفته شده است.

موارد استفاده این اتاق ها به این شرح هست: 19 اتاق دولت، 52 اتاق سلطنتی برای میهمانان، 188 اتاق برای کارکنان کاخ باکینگهام، 92 دفتر برای کارهای اداری و... این کاخ 108 متر طول و 120 متر عرض و بیش از 77000 متر مربع زمین دارد و ارتفاع آن 24 متر است. اتاق های دولتی که برای سرگرمی های رسمی و دولتی استفاده می شود، همه ساله در بیشتر روزهای اوت و سپتامبر، به عنوان بخشی از گشایش تابستانی کاخ، برای عموم باز هستند. کاخ باکینگهام یک ساختمان کار و محور سلطنت مشروطه انگلستان و یک نماد برای بریتانیا است. در این کاخ دفاتر کسانی است که فعالیت ها و وظایف ملکه و خانواده سلطنتی را روز به روز پشتیبانی و بررسی می کنند.

کاخ باکینگهام مبله و تزئین شده با آثار گران بهای هنری است و یکی از مجموعه های هنری بزرگ در جهان امروز است. از این رو این کاخ را به عنوان یک گالری هنری می شناسند تا به عنوان یک موزه تاریخی در لندن. سالانه بیش از 50 نفر به عنوان مهمان در تابستان به ضیافت ناهار، شام و پذیرایی در باغ این کاخ گرد هم می آیند (در ماه های تابستان هر روز و در سایر ماه ها یک روز در میان). به محض به ورود به کاخ پله های سنگی از جنس مرمر که به زیبایی کنده کاری شده است توجه شما را جلب می کند. کسی از ملکه ویکتوریا نیز در دیوار های این مجموعه استفاده شده است.

کاخ در طول جنگ جهانی دوم دوران بدی را سپری کرد و بیش از 7 بار بمباران شد که جدی ترین آن ها در سال 1940 رخ داد و منجر به خرابی کلیسای کاخ شد. این اتفاق در سینماهای سراسر بریتانیا نمایش داده شد تا نشان دهند که ثروتمندان نیز همانند فقیران رنج می کشند. یک بار که پادشاه جرج هفتم و ملکه الیزابت در کاخ بودند، بمبی به ساختمان اصلی اصابت کرد و سبب شکستن شیشه ها و خرابی کلیسای کاخ شد. اما پوشش این حوادث در زمان جنگ به شدت محدود شد. پادشاه و ملکه در مقابل نقش بازی کردند تا خانه بمب خورده خود را نمایش دهند، ملکه همانند همیشه لبخند می زد و لباسی تر و تمیز و یک کلاه به تن داشت و آن را با کتی ست کرده بود تا نشان دهد صدمه ای ندیده است. در این زمان بود که ملکه جمله مشهور خود را گفت:

خوشحالم که کاخ مورد اصابت بمب قرارگرفته است. اکنون می توانم انتهای شرقی لندن را به آسانی ببینم.

اتاق دولت

همان طور که گفته شد کاخ باکینگهام دارای 19 اتاق دولت است. اتاق دولت برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان همراه با پذیرایی اشرافی، سخنرانی افراد معروف و اجرای موسیقی زنده ایجاد شده است. اتاق دولت به زیبایی با گنجینه هایی از مجموعه سلطنتی شامل نقاشی های ، و از هنرمندان معروف بریتانیایی و همچنین مبلمان کلاسیک ساخت انگلستان و فرانسه پوشیده شده است و هسته اصلی کاخ است.

یاد بود ملکه ویکتوریا

آخرین کار ساختمانی بزرگ در طول سلطنت پادشاه جرج پنجم انجام شد. این اتفاق در سال 1913روی داد، زمانی که آستون وب جلوی درب شرقی در سال 1850 را از نوع طراحی کرد تا شبیه لایم پارک گیاکومو لیونی در چشم باشد. این حیاط تغییر چهره یافته از سنگ پرتلند به منظور تبدیل شدن به پرده ای برای یادبود ملکه ویکتوریا که یک مجسمه بسیار بزرگ است و در خارج محوطه اصلی واقع شده است، ساخته شد.

موقعیت کاخ باکینگهام روی نقشه

همچنین علاقه مندان به این بخش می توانید تمامی مطالب لوکیشن فیلم را در صفحه اختصاصی آن بخوانید.

خوانندگان محترم اگر شما هم از طرفداران انیمیشن Minions هستید یا نظری درباره آن دارید، لطفا آن را با ما و دیگر بازدیدکنندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو / setare.com / boxofficemojo.com / naghdefarsi.com / despicableme.wikia.com

به "لوکیشن فیلم: انیمیشن Minions" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکیشن فیلم: انیمیشن Minions"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید