لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی صورت گرفت.

لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی

یک نمایشگاه در اسلوونی که مدعی ارائه آثار پیکاسو، ونگوگ و ماتیس است، پس از بوجود آمدن تردیدهایی درباره اصالت آثار، بطور ناگهانی لغو شد و پلیس نیز تحقیقاتی را درباره این پرونده شروع نموده است.

مسئولان موزه ملی اسلوونی قصد داشتند از چهارشنبه هفته گذشته نمایشگاه هنری را با عنوان سفرها شروع نمایند که 160 تابلو نقاشی متعلق به خانواده نه چندان شناخته شده بولکوواک را به نمایش میگذارد.

اما ساعاتی پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه، پاول کار مدیر این موزه گفت این نمایشگاه لغو شده است؛ چرا که چند کارشناس هنری اعلام نموده اند آثار این نمایشگاه به احتمال زیاد تقلبی هستند.

برای مثال برین کوویک یک کارشناس هنری اهل اسلوونی در گفت و گو با یک وبسایت خبری اعلام کرد: این آثار به وضوح تقلبی هستند...لازم نیست که برای فهمیدن آن یک کارشناس هنری باشید.

این نمایشگاه هنری قرار بود آثاری که به وسیله پابلو پیکاسو، وینسنت ونگوگ ، آنری ماتیس و مارک شاگال خلق شده اند را به نمایش بگذارد که در مجموعه خانوادگی بولکوواک نگهداری می شوند. با این حال کوویک معتقد است بسیار بعید به نظر می رسد که این تعداد زیادی شاهکار هنری در یک مجموعه خصوصی واقع در اسلوونی وجود داشته باشند.

مدیر این موزه تاکید داشت شخصا گواهی تایید اصالت این نقاشی را آنالیز نموده است. با این حال، گفت درباره این آثار سادگی به خرج داده است.

منبع: همگردی

به "لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو یک نمایشگاه به علت نمایش آثار تقلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید