اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ایسنا/ براساس خبر و گزارشهای منتشر شده، اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند.

اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند

احمد ذوالقدر با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و اتخاذ تدابیر ویژه برای شهرستان ابهر در این ایام اظهار کرد: به همین دلیل ستاد خدمات سفر و همه اماکن تاریخی، مراکز اقامتی رسمی، تأسیسات توریستی و بخش خصوصی در حوزه توریستی در حال آماده شدن برای این ایام هستند.

وی با اشاره به اینکه ابهر دارای جاذبه های توریستی فراوانی است که وجود این جاذبه ها می تواند در جذب توریست موثر باشد، افزود: از مهمترین جاذبه های توریستی ابهر میتوان به روستای درسجین، بقعه پیراحمد زهرنوش، سد کینه ورس، مسجد جامع قروه، آبشار کله خانه و امامزاده زیدالکبیر اشاره نمود.

این مسئول با اشاره به طبیعت زیبا و بکر ابهر توضیح داد: وجود این نعمت خدادادی نیز ظرفیت ویژه ای به این شهرستان در حوزه اکوتوریسم بخشیده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده گردد و این ظرفیت ها نیازمند توجه بیشتر است.

ذوالقدر با یادآوری تمهیدات اندیشیده شده برای اقامت مسافران نوروزی تاکید نمود: به منظور رعایت حقوق مسافران و بعلاوه حق انتخاب و تسهیل در اقامت آنها، ظرفیتهای بخش خصوصی و مراکز اقامتی رسمی در حوزه توریستی همانند هتلها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیرها و بومگردی ها و سایر ظرفیتهای مراکز اقامتی موقت و ظرفیتهای آموزش و پرورش در همه شهرستانها در ایام نوروز فعال خواهند بود.

فرماندار ابهر با تاکید بر اهمیت ارائه برنامه های دستگاه ها در ایام نوروز 1403 اظهار داشت: عملکرد دستگاه ها ذیل کمیته ارزیابی مورد آنالیز و امتیازبندی قرار خواهد گرفت.

منبع: همگردی

به "اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن گردشگری و اقامتی ابهر در حال آماده شدن برای میهمانان نوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید