سریال و پخش خانگی

تغذیه ورزشکاران قبل از ورزش؛ معرفی برترین غذاها و مکمل ها

ورزشکاران و افرادی که داشتن اندام متناسب برایشان اهمیت دارد، همواره در پی راهی برای بهبود عملکرد خود در ورزش هستند. تغذیه ورزشی سالم در کنار مکمل غذایی خوب، می تواند به بهبود عملکرد بدن شما در زمان انجام حرکات ورزشی و ریکاوری سریع تر بعد از ورزش یاری...

3 آبان 1402

وخامت حال بازیگر سریال های کمدی؛ آرش میراحمدی راهی آی سی یو شد

آرش میراحمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می نماید. در پی یک عارضه جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و مورد عمل جراحی نهاده شد.

24 شهریور 1402

برگ برنده نوروزی تلویزیون به جای مرکز، کلاه قرمزی و دورهمی

نوروز و رمضان همیشه از مناسبت های حساس و تاثیرگذار برای تلویزیون است که اگر درست برنامه ریزی گردد، سکوی پرشی برای این رسانه محسوب می گردد و اگر خالی از برنامه های مجذوب کننده باشد، با نقدهای جدی و در ادامه ریزش مخاطب روبرو خواهد شد.

21 اسفند 1401

پسر کارگردان و جنگجویان رودخانه وحشی در قاب تلویزیون

تلویزیون امروز فیلم هایی مانند پسر کارگردان و جنگجویان رودخانه وحشی را روانه آنتن شبکه های سیما می نماید.

24 شهریور 1401

9 فیلم برتر برادران روسو که می توانید بعد از مرد خاکستری دیدن کنید

مرد خاکستری که یکی از پربازدیدترین فیلم های برادران روسو به شمار میرود دو هفته پیش در نتفلیکس منتشر شد و از آن موقع تا به امروز توانسته به موفقیت چشمگیری دست یابد.

23 مرداد 1401

بازیگر شب های برره در بیمارستان روانی امین آباد !

خبرنگاران: محمد شیری که بیشتر با نقش هایش در سریال های مهران مدیری شناخته می گردد می گوید برای رسیدن به نقشی که در آخرین روز تابستان بازی کرد درخواست نموده بود در بیمارستان روانپزشکی رازی (امین آباد) بستری اش نمایند که موافقت نشد و تنها توانست یک شبانه...

16 اردیبهشت 1401

اجاره اماکن تاریخی از معمای شاه تا خاتون اکیدا ممنوع!

ایسنا- مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجاره کاخ ها و بناهای تاریخی برای ساخت سریال ها و فیلم هایی چون قهرمان، خاتون، جیران و … اطلاع داد. درحالی که به گفته رییس ایکوم ایران این اقدام اکیدا ممنوع و غیرضروری...

26 بهمن 1400

چرا ریحانه پارسا از گشت ارشاد 3 حذف نشد !

خبرنگاران: در اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی گشت3 از تصاویر و نام بازیگر هنجارشکن استفاده نشده، اما آیا صحنه های حضور این بازیگر هم از فیلم حذف شده است؟

17 بهمن 1400

لوکیشن فیلم: انیمیشن Minions

قسمت بیستم لوکیشن فیلم را به معرفی یک انیمیشن پرطرفدار اختصاص داده ایم، با خبرنگاران همراه باشید تا با هم مکان های که این انیمیشن در دنیای واقعی از آنها الگوبرداری کرده را مشاهده کنیم.

15 بهمن 1400

مسعود کریمی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه شد

مسعود کریمی خضرا با حکم علی فروغی سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه شد.

8 بهمن 1400

چهره متفاوت پارسا پیروزفر 27 سال پیش

پارسا پیروزفر یکی از بازیگران فیلم پری بود که 27 سال پیش با کارگردانی داریوش مهرجویی به سینما عرضه شد.

30 دی 1400

علی نصیریان: کمی ناخوش احوالم و در خانه خودم را قرنطینه کردم

بازیگر سریال شهرزاد گفت: بازی من در فیلم سینمایی روشنایی به تازگی به اتمام رسیده و این روزها کمی ناخوش احوالم، به همین دلیل خودم را در خانه قرنطینه کردم و از خانه بیرون نمی روم.

26 مرداد 1400

گلایه غیرمستقیم منوچهر هادی از سعید راد باقدردانی از حامد بهداد

تهران (پانا) - پس از صحبت های حامد بهداد درباره سریال دل، منوچهر هادی، با انتشار پستی از معرفت و شعور حامد بهداد قدردانی کرد.

21 فروردین 1400

فیل هوا نکردیم!، در دودکش با کرونا شوخی نمی کنیم

برزو نیک نژاد کارگردانی سریال هایی چون دردسرهای بزرگ، پنچری، دودکش و ساخت ایران را بر عهده داشته است. آخرین سریال او باخانمان، در فضایی کمدی و مفرح شامگاه گذشته به سرانجام رسید تا پرونده ای جدید در کارنامه هنری اش ثبت گردد.

6 فروردین 1400

کوئنتین تارانتینو 12 فیلم محبوبش از تاریخ سینما را انتخاب کرد

دوره ای که به دنبال همه گیری بیماری کرونا، خانه نشین شده ایم، زمان مناسبی است تا بیش از پیش خودمان را به دنیای سینما نزدیک کنیم؛ چه چیزی بهتر از این که ابتدا فیلم های پیشنهادی یکی از بزرگترین کارگردان های عصر حاضر را ببینیم. اگر هوادار سینمای تارانتینو...

29 دی 1399

نویسندگانی که در تبعید خوش درخشیدند ، مجموعه عکس ها

بعضی از مهم ترین آثار ادبیات دنیا حاصل تخیل و ادراک نویسنده هایی است که یا شخصا زندگی در تبعید را انتخاب کردند و یا به اجبار دور از زدگاه شان دست به قلم بردند.

1 بهمن 1398

فیلم سمفونی نهم؛ کمدی سیاهی از زندگی و مرگ

مرگ اندیش بودن یکی از خصلت های او است که در اغلب آثارش می بینیم؛ هرچند این خصلت در بسیاری از هم نسلان هنرمند دیده می گردد.

22 دی 1398

احوالپرسی از کیان مختارنامه

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری این منطقه با رضا رویگری، بازیگر سینما و تئاتر و بازیگر نقش کیان در سریال مختارنامه دیدار کردند.

23 آذر 1398

پخش فوق لیسانسه ها از اواسط آبان

مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت که این روزها تصویربرداری آن در مناطق مختلف تهران در حال اجرا است، از اواسط آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

22 آبان 1398

باکس آفیس؛ بالاخره آقای تارانتینو به سینماها آمد

فیلم شیر شاه توانست دوباره صندلی خودش را در صدر جدول فروش تکرار کند در حالی که فیلم روزی روزگاری در هالیوود آخرین اثر به عنوان مهم ترین فیلم تابستان اکران شد و توانست افتتاحیه 40 میلیون دلاری را در باکس آفیس رقم بزند.

10 شهریور 1398
تعداد: (24)