احوالپرسی از کیان مختارنامه

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری این منطقه با رضا رویگری، بازیگر سینما و تئاتر و بازیگر نقش کیان در سریال مختارنامه دیدار کردند.

احوالپرسی از کیان مختارنامه

در این دیدار شهردار منطقه یک ضمن تقدیر و تجلیل از فعالیت های ارزشمند هنری این هنرمند برجسته گفت: کیان در مختارنامه نماد عزت، غرور، ایثار و شجاعت ایرانیان است.

وی، رضا رویگری را شهروندی تأثیرگذار دانست که در طول عمر خود همواره بر فرهنگ و هنر شهرمان تأثیرات بسیار مثبتی داشته است.

موسوی، صدای رویگری را خدادای دانست و گفت خلق اثر ایران، ایران در ابتدای انقلاب اسلامی عزت بخش و ماندگار برای ایران و ایرانیان است و برای یک هنرمند به تنهایی می تواند آلبومی از افتخارات باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز ضمن تقدیر و تجلیل از استاد فعال در عرصه هنر تئاتر و سینما و تلویزیون گفت: رضا رویگری در بیش از نیم قرن فعالیت هنری با بازیگری در نقش کیان در سریال مختارنامه عزت و غرور ایرانیان را دوصد چندان کرد و می توان او را با خلق اثر ایران، ایران در روزهای اول انقلاب، هنرمندی سیاست ورز و خلاق دانست که با صدای تأثیرگذارش در تاریخ انقلاب و ایران ماندگار شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "احوالپرسی از کیان مختارنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احوالپرسی از کیان مختارنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید