جک و لوبیای سحرآمیز به تئاتر شهرزاد می آید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، تهران (پانا) - پردیس تئاتر شهرزاد از فردا 9 شهریور میزبان نمایش جک و لوبیای سحرآمیز می شود.

جک و لوبیای سحرآمیز به تئاتر شهرزاد می آید

نمایش جک و لوبیای سحرآمیز به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانیعلیرضا دهقانی از روز چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 18به روی صحنه می رود.

در این نمایش که با تلفیق اجرای بازیگران و عروسک ها انجام می شود، ماندانا عبقری، یاسر محمدی، مارال عبدالحسین پور، هادی شبانی، محمدرضا لطفی و زهرا سماواتی به عنوان بازیگر و عروسک گردان، مژده ذکریاپور طراح و سازنده عروسک، رکسانه عبقری طراح و دوزنده لباس، ماندانا عبقری طراح و سازنده دکور حضور دارند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر صحنه: محمد رضا لطفی، عکاس: مینا قانع، میکس و مسترینگ موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید، روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری، رسانه و تبلیغات مجازی: روشنک کریمی.

در خلاصه نمایش آمده است: جک و مادرش در یک مزرعه زندگی میکنند که محصول خوبی نداده است. تنها گاوی که دارند شیر کافی نمیدهد و آنها ناگزیرند تا گاو را بفروشند. جک گاو را به شهر میبرد و با چند دانه سحرآمیز معامله میکند. در طول شب دانه های جادویی تبدیل به درخت تنومندی می شوند. جک از درخت تنومند بالا میرود و به خانه غولها میرسد. او طی ماجراهایی با مرغ تخم طلا و چنگ جادویی آشنا می شود و ...

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو عصر و صبح برای عموم و مهدهای کودک و مدارس با تلفن های 09034990285 و 09223932892 تماس بگیرند و به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جک و لوبیای سحرآمیز به تئاتر شهرزاد می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک و لوبیای سحرآمیز به تئاتر شهرزاد می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید