تئاتر

آخرین خبر ها از بازیگر مطرح تلویزیون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان

فرامرز صدیقی چند روزی است به دلیل مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

22 فروردین 1402

جک و لوبیای سحرآمیز به تئاتر شهرزاد می آید

تهران (پانا) - پردیس تئاتر شهرزاد از فردا 9 شهریور میزبان نمایش جک و لوبیای سحرآمیز می شود.

10 شهریور 1401

بازیگر شب های برره در بیمارستان روانی امین آباد !

خبرنگاران: محمد شیری که بیشتر با نقش هایش در سریال های مهران مدیری شناخته می گردد می گوید برای رسیدن به نقشی که در آخرین روز تابستان بازی کرد درخواست نموده بود در بیمارستان روانپزشکی رازی (امین آباد) بستری اش نمایند که موافقت نشد و تنها توانست یک شبانه...

16 اردیبهشت 1401

بستری شدن حسن دادشکر در اورژانس مرکز قلب تهران

خبرگزاری خبرنگاران-سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از بستری شدن حسن دادشکر در پی ناراحتی قلبی در بخش مراقبت های ویژه اورژانس مرکز قلب تهران اطلاع داد.

29 فروردین 1401

تور مجازی: کارناوال ونیز

کارناوال ونیز یکی از مهمترین و مشهورترین کارناوال های دنیا است که سالانه هزاران دنیاگرد از سراسر دنیا را به ونیز می کشاند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر درباره کارناوال ونیز ببنید و بخوانید.

23 بهمن 1400

تصمیم گیری ها در حوزه فرهنگ و هنر باید از دانشگاه باشد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز دوشنبه(29 آذرماه) از دانشگاه هنر، محوطه تاریخی و گالری پردیس باغ ملی این دانشگاه بازدید و با هیات رئیسه دانشگاه هنر ملاقات و...

6 بهمن 1400

محمد سخنور: هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا برای تمرین با سختی روبرو هستند

تهران (پانا) - تهیه کننده نمایش گونه پرشگرهای جهشی با اشاره به تعطیلی سالن های تئاتر در شرایط کرونا که با فرازوفرودهای بسیار زیادی روبرو بوده از توجه جدی متولیان به تأمین مکان هایی برای تمرین هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا سخن گفت.

25 آبان 1400

عزت الله مهرآوران چه واکسنی تزریق کرده بود؟

پس از درگذشت عزت الله مهرآوران بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون بر اثر کرونا جنجال گسترده ای برسر اینکه این بازیگر واکسن برکت تزریق کرده است به راه افتاد.

4 آبان 1400

اجرای نمایش کنسرت تئاتر مرگ گرم در تالار قشقایی شروع شد

تهران (پانا) - دبیر چهلمین جشنواره تئاترفجر سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر نمایش کنسرت تئاتر مرگ گرم را افتتاح کرد.

20 خرداد 1400

هلسینکی معروف به شهر رنگارنگ

در این بخش قصد داریم به معرفی شهر هلسینکی، شادترین شهر و پایتخت جهان که شمالی ترین پایتخت جهان نیز به حساب می آید، بپردازیم.

7 آبان 1399

احوالپرسی از کیان مختارنامه

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری این منطقه با رضا رویگری، بازیگر سینما و تئاتر و بازیگر نقش کیان در سریال مختارنامه دیدار کردند.

23 آذر 1398