هوش مصنوعی

بهترین روترهای وای فای 6 برای کاربران خانگی

اگر قصد خرید روتر تازه یا ارتقای روتر قدیمی خود دارید؛ به چیزی جز خرید روتر وای فای 6 فکر نکنید. ما اینجا می خواهیم بهترین روتر وای فای 6 برای کاربران خانگی را معرفی کنیم تا انتخاب ساده تری داشته باشید.

7 فروردین 1403

7 علت برای خریدن گلکسی S24 (و 2 علت برای نخریدن)

حالا که سامسونگ بالاخره از گوشی های سری S24 رونمایی نموده، احتمالا برای بعضی کاربران این سوال ایجاد شده که مدل استاندارد این خانواده یعنی گلکسی S24 ارزش خرید بالایی دارد؟ مانند دیگر مدل های این خانواده، گلکسی S24 هم با تغییرات ظاهری و سخت افزاری زیادی روبرو...

3 بهمن 1402

گوگل سرویس هوش مصنوعی محاوره ای ارائه می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این درحالی است که سیستم فراوری متن اتوماتیک Chat GPT متعلق به شرکت اوپن آ آی طی دو ماه گذشته با توجهات زیادی روبرو شده است.

19 بهمن 1401

روش تازه برای نقشه برداری از سیارات ، هوش مصنوعی برنامه برای ماه و مریخ را تغییر می دهد

هوش مصنوعی اخیرا پا را از محدوده قدیمی خود فراتر گذاشته و می تواند نقشه سیارات را ترسیم کند.

12 بهمن 1401

ثروتمندترین فرد جهان: خانه ای ندارم و در خانه دوستانم زندگی می کنم

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان و کارآفرین برتر و موسس شرکت های بزرگ تسلا و اسپیس ایکس در یک مصاحبه نو به بیان نکات قابل توجهی پرداخته است.

16 تیر 1401

غول های تکنولوژی در حسرت سوپر اَپ ها

شرکت های بزرگ تکنولوژی در غرب به شدت به این این سوپراپ ها غبطه می خورند و مدت هاست مشتاق این هستند که اپلیکیشن هایی داشته باشند که درست مثل WeChat ضروری و لازم باشند تا روی صفحه خانه موبایل اغلب کاربران جا داشته باشند.

21 فروردین 1400

گسترش فرهنگ خودمراقبتی با سیناکِر و مامانیا

بنابر نتایج مطالعه بار جهانی بیماری ها (GBD) در سال 99، سه بیماری دیابت، فشارخون بالا و چاقی عوامل اصلی ایجاد بار برنظام سلامت، در ایران هستند.

11 فروردین 1400

وقتی حقیقت در عمق دروغ غرق می گردد!

دیپ فیک، نوعی فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای فراوری یا تغییر محتوای ویدئو به کار می رود و می تواند نتیجه ای را ارائه دهد که با حقیقت تفاوت دارد. این فناوری از سال 2017 و با اقدام یک کاربر که از آن برای تغییر چهره افراد مشهور و قرار دادن آنها در فیلم...

27 مهر 1398

تشخیص ترس با فناوری تشخیص چهره آمازون

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، Rekognition نرم افزار تشخیص چهره آمازون است که از طریق خدمات کلود این شرکت موسوم به AWS در دسترس علاقمندان است.

19 شهریور 1398

هواوی تلویزیون مبتنی بر هوش مصنوعی می سازد

هواوی درحال ساخت تلویزیونی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی با قابلیت اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت 5G و نمایشگر 8K است.

25 تیر 1398