نحوه فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به شروع فعالیت صنوف کم خطر در شهر تهران از آخرین تمهیدات و نحوه چگونگی فعالیت این اصناف اطلاع داد و گفت: متصدیان این صنوف فقط با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به بازگشایی هستند.

نحوه فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آبی اناری ها؛ سرهنگنادر مرادی گفت: در راستای اجرای مصوبات گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان تهران، برنامه ریزی شد، واحد های صنفی کم خطر در پاساژ های غیر مسقف تهران پس از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و اخذ کد qr و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز شنبه 30 فروردین ماه بازگشایی و آغاز به فعالیت نمایند.

وی بیان داشت: متصدیان واحد های صنفی کم خطر می بایست کد qr دریافتی خود را به شیشه مغازه نصب نمایند و با قرار دادن میز در جلوی درب واحد صنفی خود از تجمع افراد در مغازه ها جلوگیری نمایند.

این مقام مسئول در مورد اخذ تعهد از کارفرمایان و متصدیان صنفی در قبال سلامت کارکنان پس از بازگشایی، توضیح داد: طبق بیانیه وزارت بهداشت هیچ گونه مسئولیتی در مورد سلامت کارکنان متوجه کارفرمایان نیست چرا که عوامل مختلفی می تواند باعث بروز بیماری کرونا گردد و این موضوع خارج از کنترل کارفرمایان است، البته تمامی متصدیان واحد های صنفی ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم در خاتمه، ضمن قدردانی از همراهی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونای استان تهران، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت تا ساعت 24 روز آدینه 5 اردیبهشت ماه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید