تجمع اعتراض آمیز علیه ماسک و واکسن!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، لندن روز گذشته شاهد تجمع اعتراض آمیز شهروندانی بود که نه ماسک و واکسن می خواهند و نه مقید به رعایت فاصله اجتماعی هستند.

تجمع اعتراض آمیز علیه ماسک و واکسن!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها ، در شرایطی که جهان بحران کرونا را درک نموده در انگلیس به اسم یک کشور پیشرفته مردم اعتراض می نمایند و چیزهایی مثل کرونا، واکسن، ماسک و فاصله اجتماعی را احمقانه می دانند.

حامیان نظریه توطئه کرونایی و مخالفان واکسن دیروز در خیابان های لندن پلاکارد به دست مخالفت خود را با هر چیزی که مربوط به این ویروس می گردد نشان دادند.

یکی از معترضان به رویترز گفت: من هرگز آن سم (واکسن کرونا) را به بازی خودم نمی زنم.

یکی دیگر از معترضان انگلیسی گفت: من احمق نیستم و نمی خواهم بخشی از برنامه های شیطانی سازمان جهانی بهداشت شوم!

هر چند محدودیت های کرونایی تا حد بسیار زیادی در انگلیس برداشته شده اما این مخالفان خواستار لغو کامل آنها و از سرگیری زندگی به حالت عادی هستند.

در پی این تظاهرات وب سایت دیلی میل در گزارشی به این معترضان پرداخت و آنها را احمق توصیف کرد. دیلی میل در بخشی از گزارش خود آورد: ویروسی قاتل جهان را فلج کرد ، اقتصاد را به زانو درآورد ، هزینه زندگی و معیشت میلیون ها نفر را نابود کرد ، همه ما را با ترس و اندوه روبرو کرد و حالا شما نمی خواهید واکسن رایگانی را که دانشمندان شبانه روز بر روی آن کار نموده اند تزریق کنید؟ شما نمی توانید کاری کنید که آمار ابتلا و مرگ و میر پایین تر بیاید؟ شما واقعا احمق هستید.

منبع: جام جم آنلاین

به "تجمع اعتراض آمیز علیه ماسک و واکسن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع اعتراض آمیز علیه ماسک و واکسن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید