اخبار مجلس

گلایه عضو شورای شهر تهران از کاهش بودجه فرهنگی شهرداری ، پروژه های فرهنگی باید در الویت قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد که در بودجه 1402 شهرداری تهران تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعمیر پروژه های فعلی در دستور کار قرار گرفته است.

30 بهمن 1401

اطلاعات: با حذف ارز 4200 تومانی دومینوی گرانی به سایر کالا ها رسید

روزنامه اطلاعات نوشت: اخیرا مبنای معین حقوق گمرکی در دو نوبت تغییر کرد. در یک نوبت به 4 درصد و در نوبت نو به یک درصد کاهش یافت تا سروصدا هایی که واردکنندگان مواد اولیه به خاطر افزایش هزینه های فراوری به پا نموده اند فروکش کند و آرامش به این بازار برگردد.

5 مرداد 1401

مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان ابطال شد

با توجه به آنالیز های هیأت آنالیز و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه هیأت وزیران در مورد معین مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان در سال 1401 مغایر قانون شناخته و برای اصلاح به دولت ارجاع شد.

29 تیر 1401

تصمیم گیری درباره ارز ترجیحی در کمیسیون تلفیق؛ امشب

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت: جلسه این کمیسیون امشب به منظور تصمیم گیری درباره معین تکلیف ارز ترجیحی برگزار می گردد.

13 خرداد 1401

نان سالم بپزید، تشویق می شوید

حسینی منش گفت: نانوایانی که نان سالم بر اساس استاندارد های بهداشتی پخت کنند، تشویق می شوند.

22 بهمن 1400

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال1400 مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دادگاه های تجاری برای برطرف اختلافات مالی و نیز ضرورت پیش بینی زیرساخت های قانونی لازم جهت حل و فصل اختلافات تجاری در حوزه حمل و نقل دریایی، لایحه تشکیل دادگاه دریایی جهت تقدیم به...

28 فروردین 1400

تخریب دلاری رفاه خانوار در دهه 90

افزایش قیمت دلار در طول یک دهه گذشته موجب شده تا رفاه مالی جامعه در نیمه ابتدایی سال جاری به پایین ترین سطح خود در 16 سال گذشته برسد. این آمار را گزارش اخیر بانک مرکزی از میزان رشد مالی تایید می نماید. بانک مرکزی این شاخص را در قالب هزینه مصرف خصوصی در گزارش...

16 بهمن 1399

خبرنگاران ایران و روسیه بر همکاریهای پارلمانی دو کشور تاکید کردند

مسکو - خبرنگاران - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و ویاچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه (مجلس سفلای مجلس روسیه) در گفت و گوی تلفنی بر گسترش همکاریهای مجلسی دو کشور تاکید کردند.

12 بهمن 1399

جمهوریخواهان ترامپ را به مبارزه طلبیدند

خبرنگاران : قانونگذاران جمهوریخواه با تهدید دونالد ترامپ به وتوی بودجه بزرگ دفاعی این کشور مخلف هستند.

6 بهمن 1399

شکایت باشگاه النصر، سرانجام بدون هیچ نتیجه ای به سرانجام رسید؛ النصر در CAS هم به پرسپولیس باخت

خبرگزاری خبرنگاران- امیرساعد وکیل از رد شدن درخواست النصر و حضور قطعی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

1 بهمن 1399

جان باختن 401 سالمند و معلول مراکز شبانه روزی بر اثر کرونا

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت حدود 6140 نفر از افرادی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند دچار بیماری کرونا شدند که 4097 نفر آنها بهبودی پیدا کردند و 1642 نفر از این افراد در حال درمان هستند و 401 نفر از این افراد از ابتدای شیوع این ویروس تا به...

11 دی 1399

شروع به کار بزرگترین بازار خریدو فروش گل زعفران در تربت حیدریه

مدیر سازمان حمل ونقل شهرداری تربت حیدریه گفت: بزرگترین بازار خرید و فروش گل زعفران در این شهرستان شروع به کار نموده است.

26 آبان 1399

پلوسی یک سال است با ترامپ صحبت نکرده است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از صحبت نکردن مستقیمش با رئیس جمهور این کشور برای مدت نزدیک به یک سال در بحبوحه پاندمی کرونا و بحران آتش سوزی های مهیب دفاع نموده و گفت که به منظور استفاده هر چه مفیدتر از این بازه زمانی با میانجی گران صحبت می نماید.

6 آبان 1399

دلایل مضحک کسانی که در شیوع ویروس کرونا به شمال رفتند

هموطنانی که بدون توجه به هشدار های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به مازندران سفر نموده اند، دلایل مضحکی را برای رعایت نکردن وظیفه شهروندی خود بیان کردند.

20 مهر 1399

آخرین خبرها درباره پیش نویس لایحه استقلال بانک مرکزی

خبرنگاران؛ باوجود اینکه 5 ماه از تدوین پیش نویس لایحه قانون بانک مرکزی در 146 ماده و لایحه قانون بانکداری در 507 ماده می گذرد، هنوز بانک مرکزی این لوایح را برای تصویب به دولت ارسال نکرده است.

14 شهریور 1399

توقف 7 ماهه اساسنامه فدراسیون های ورزشی در شورای نگهبان!

انتظار اظهار و نظر و تایید نهایی اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی در شورای نگهبان از آذرماه سال گذشته تا به امروز، به هفت ماه رسیده است.

29 مرداد 1399

نمایندگان دموکرات لایحه اصلاح رفتار پلیس را به کنگره می برند

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به منظور کنترل افکار عمومی و کاهش سطح خشم معترضان آمریکایی، لایحه اصلاحات گسترده در حوزه رفتار پلیس را آماده نموده اند و به زودی درباره آن بحث خواهند کرد.

19 مرداد 1399

قالیباف شرایط جلسه 30 نفره را برای ریاست مجلس را پذیرفت

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری گزینه ای را برای ریاست مجلس یازدهم مطرح نکرده است درباره جلسه وفاق روز گذشته منتخبین مجلس یازدهم گفت:در این جلسه قالیباف شرایط جلسات وفاق درباره ریاست مجلس را پذیرفت.

20 تیر 1399

با افزایش قیمت خودرو بعضی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند

یک نماینده مجلس گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت آن بعضی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را مطرح نموده اند.

17 تیر 1399

نحوه فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به شروع فعالیت صنوف کم خطر در شهر تهران از آخرین تمهیدات و نحوه چگونگی فعالیت این اصناف اطلاع داد و گفت: متصدیان این صنوف فقط با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز...

25 خرداد 1399
تعداد: (37)