دوچرخه سواری

چرا بچه ها باهوش تر از بزرگسالان هستند؟

این کشف پیش بینی می نماید که آموزشِ چیز های تازه به سرعت باعثِ افزایشِ تراکمِ GABA در بچه ها می گردد و به آن ها اجازه می دهد تا خیلی سریع تر آموخته های نو را تثبیت نمایند.

20 دی 1401

چشم اندازهای زیبا و دیدنی های استان میشیگان آمریکا

آشنایی با استان میشیگان اطلاعات گردشگری مهمی را درباره یکی دیگر از یالت های متحده آمریکا در اختیار شما قرار می دهد این استان مستقل با وجود جاذبه های توریستی که در خود جای داده است به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برشمرده می گردد. از مهم ترین دیدنی های استان...

12 مرداد 1401

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، رکابزن معلول ایران، طلایی شد

رکابزن پاراسایکلینگ کشورمان، صاحب مدال طلا در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا شد.

31 اردیبهشت 1401

رازهای خوش اندامی در میانسالی

هیچ کدام از فعالیت های بدنی نمی توانند فرایند افزایش سن را متوقف نمایند اما شواهد نشان داده که فعالیت های بدنی امید به زندگی را با محدود کردن توسعه بیماری های مزمن افزایش می دهند و این تاثیر ورزش بخصوص بعد از سن 40 سالگی بسیار مشهود است.

20 آبان 1400

اعتیاد بخشی از نظم طبیعی جامعه است

مصطفی مهرآیین، جامعه شناس، اعتیاد را یک آسیب اجتماعی نمی داند و بر این اعتقاد است که با نگاه آسیب شناسانه جامعه به اردوگاه و زندان تبدیل می گردد. به اعتقاد او اعتیاد بخشی از نظم طبیعی جامعه است و نه تن ها بد نیست بلکه مثبت هم هست. مهر آیین می گوید، اگر می...

23 فروردین 1400

گجتی ویژه برای دوچرخه سواری ایمن

بسیاری از افراد با وجود علاقه زیاد به دوچرخه سواری به علت نگرانی های ایمنی، از این تفریح سالم لذت کافی نمی برند، اما گجت موسوم به بیلاین موتو می تواند بسیاری از نگرانی های رایج در مورد دوچرخه سواری را حل نماید.

28 اسفند 1399

روز جهانی محیط زیست؛ روزی برای حفظ سرمایه هایی ارزشمند

طبیعت منبع آرامشی است که بدون هیچ چشم داشتی بسان مادری مهربان انسان و دیگر موجودات را در دامان خود می پروراند و تمامی منابع و سرمایه های خویش را به پای آنان می ریزد. با این حال، تمامی موجودات روی زمین کوشیده اند تا به قانون و نظام طبیعت احترام گذاشته و...

19 مرداد 1399

سه راه عالی برای افزایش عزت نفس

در مورد عزت نفس، زیاد خوانده اید؟ عزت نفس، زیربنای رشد درونی و رضایت عمیق از زندگی است. افراد با عزت نفس، هرچقدر هم مسائل بیرونی و محیطی داشته باشند، کم نمی آورند. عزت نفس را احترام به خود یا خود ارزشمندی نامیده اند.

11 مرداد 1399

قمری: دانشور از نگاه حرفه ای دور شده و انگیزه سابق را ندارد، بضاعت کادر فنی همین است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: محمد دانشور از آن نگاه حرفه ای که در گذشته داشت، دور شده و دیگر آن انگیزه سابق را ندارد.

15 آذر 1398

خبرنگاران پیست سرپوشیده اصلی ترین کمبود رشته دوچرخه سواری است

اصفهان - خبرنگاران - رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پیست سرپوشیده اصلی ترین کمبود رشته دوچرخه سواری است و امیدواریم این پیست در مجموعه ورزشی نقش دنیا اصفهان احداث گردد.

13 مرداد 1398

پیشگامان قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری جاده شد

پیشگامان کویر یزد در مجموع تیمی سال 1397 قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری جاده شد.

31 خرداد 1398