چشم اندازهای زیبا و دیدنی های استان میشیگان آمریکا

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، آشنایی با استان میشیگان اطلاعات گردشگری مهمی را درباره یکی دیگر از یالت های متحده آمریکا در اختیار شما قرار می دهد این استان مستقل با وجود جاذبه های توریستی که در خود جای داده است به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برشمرده می گردد. از مهم ترین دیدنی های استان میشیگان می توان به آبشارهای مرتفع آن و عمارت های هنری اشاره کرد هر یک از این جاذبه ها توجه علاقه مندان خاصی را به خود جذب می نماید و این استان با وجود جاذبه های مهمی که در خودی جای داده است ارزش توریستی بالایی دارد. این منطقه به وسیله بزرگ ترین خط های ساحلی احاطه شده است بنابراین وجود سواحل زیبا و ارزشمند ارزش توریستی این استان را بیشتر نموده است از سوی دیگر با وجود چشم اندازهای بکر و دیدنی در این منطقه هر ساله گردشگران زیادی به آن جذب می شوند. شما علاقه مندان در ادامه این بخش می توانید بیشتر با این استان زیبا و جاذبه های آن آشنا شوید و اطلاعات بیشتیر را درباره مکان های گردشگری آن کسب کنید.

چشم اندازهای زیبا و دیدنی های استان میشیگان آمریکا

دیدنی های استان میشیگان را بشناسید:

در این استان تنوع گیاهی و جانوری زیادی نیز وجود دارد به همین دلیل است که این استان دارای محیط زیست های ارزشمندی است وجود پارک های ملی و مزرعه های مختلف به خوبی تنوع ارزشی این منطقه را نشان می دهند و از سوی دیگر به عنوان جاذبه های مهمی از این منطقه به شمار می آیند.

شبه جزیره کویناو:

یکی از برترین دیدنی های استان میشیگان این شبه جزیره زیبا می باشد که همه ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می نمایند. بازدید از این مکان شبه جزیره زیبا همه روزه امکان پذیر است و کاملا رایگان می باشد. اگر قصد سفر به کشور آمریکا و استان میشیگان را دارید شبه جزیره کویناو می تواند یک روز عالی را در طول سفر برای شما بسازد. برترین زمان سفر به این مکان اوایل ماه اکتبر می باشد که بسیار لذت بخش خواهد بود. شما در این مکان می توانید به دوچرخه سواری و کایاک سواری بپردازید و اگر خواستید یک شب عالی را در این مکان تجربه کنید می توانید کلبه های زیبایی که در منطقه را اجاره نمایید و در آنها به استراحت بپردازید.

عمارت هنری فورد:

این عمارت بزرگ متعلق به موسس شرکت فراوری اتومبیل سازی فورد می باشد و به دستور شخص او معماری و ساخته شده است. این مکان دیدنی دارای تعداد بسیار زیادی اتاق می باشد و دارای سالن بولینگ، استخر و… می باشد که می تواند بازدیدنمایندگان خود را حیرت زده نماید. این عمارت هنری در شهر دیربورن از استان میشیگان واقع شده است و دارای منظره بسیار زیبایی می باشد. در اطراف این عمارت فضای سبز زیادی ساخته شده است که زیبایی آن را چندین برابر نموده است. اگر قصد سفر به استان میشیگان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از عمارت هنری فورد در شهر دیربورن بازدید نمایید.

پل مکیناک:

یکی دیگر از دیدنی های استان میشیگان پل مکیناک می باشد که مسافت آن حدود 8 کیلومتر می باشد و حدود 60 سال پیش ساخته شده است. این پل بزرگ که یکی از برترین ساخته های دست انسان در صنعت پل سازی می باشد از جزیره های پایین و بالای این استان و دو دریاچه گذر می نماید. بعلاوه این پل بزرگ دو شهر مهم را به یکدیگر متصل نموده است. این مکان دیدنی با نام های دیگر از جمله مک قدرتمند و مک بزرگ نیز شناخته می شود و برای مردم این استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

ساختمان ماسونیک تمپل:

ساختمان بی نظیر ماسونیک تمپل که سر در آن به سبگ گوتیک معماری شده است یکی دیگر از دیدنی های این استان می باشد و دارای 16 طبقه می باشد. در ساختمان بزرگ بیش از هزار اتاق وجود دارد که می تواند هر گردشگری را حیرت زده کند. این مکان دیدنی در شهر دیترویت واقع شده است و اگر به این شهر سفر کنید بعید است که نام آن را نشنوید و از آن بازدید نکنید. این مکان زیبا آنقدر بزرگ است که در بخش هایی از آن راه های مخفی وجود دارد. اگر قصد سفر به استان میشیگان را دارید ساختمان ماسونیک تمپل یکی از برترین گزینه ها در طول سفر می باشد.

مزرعه چری پوینت:

این مزرعه دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و یکی از زیباترین مکان های دیدنی در استان میشیگان است. قدمت بعضی از باغستان های مزرعه چری پوینت به سال 1871 باز می شود و در آن موقع کاشته شده اند. در این مزرعه بزرگ تاریخی علاوه بر باغ های زیاد بازارچه نیز وجود دارد که در آن مغازه هایی از جمله میوه فروشی، نانوایی، فروشگاه سوغاتی و … وجود دارد که گردشگران می توانند در آن به خرید نیز بپردازند. برترین زمان سفر به این مزرعه بزرگ ماه های آپریل تا اکتبر است که می تواند شما را شگفت زده نماید. در این مزرعه باغ بزرگ اسطوخدوس وجود دارد که به آن باغ گیاهان دارویی چری پوینت گفته می شود و بازدید از آن همه روزه برای عموم آزاد می باشد. اگر قصد سفر به این استان را دارید مزرعه چری پوینت در شلبی یکی از برترین مکان های دیدنی است که در طول سفر خود خواهید دید و از زیبایی های طبیعت حیرت زده خواهید شد.

این استان یکی از مکان های دیدنی آمریکا محسوب می شود و با توجه به اینکه یکی از استان های مستقل محسوب می شود هنوز دارای جاذبه های مهمی است که از جاذبه های آمریکا به شمار می آید و گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان جذب می نماید.

منبع: دیجیاتور

به "چشم اندازهای زیبا و دیدنی های استان میشیگان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم اندازهای زیبا و دیدنی های استان میشیگان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید