پلوسی یک سال است با ترامپ صحبت نکرده است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از صحبت نکردن مستقیمش با رئیس جمهور این کشور برای مدت نزدیک به یک سال در بحبوحه پاندمی کرونا و بحران آتش سوزی های مهیب دفاع نموده و گفت که به منظور استفاده هر چه مفیدتر از این بازه زمانی با میانجی گران صحبت می نماید.

پلوسی یک سال است با ترامپ صحبت نکرده است

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور از 16 اکتبر سال 2019 میلادی یعنی از زمان نشستی در کاخ سفید درباره تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه دیگر با یکدیگر گفت وگوی مفصل و رو در رو نداشته اند.

ترامپ و پلوسی از زمان صبحانه دعای ملی در ماه فوریه حتی در یک اتاق هم حاضر نشده اند. این اتفاق دو روز پس از نطق سالانه ترامپ صورت گرفت که در جریان آن ترامپ از دست دادن با پلوسی امتناع کرد و پلوسی نیز در واکنش کپی متن سخنرانی رئیس جمهور را پاره کرد.

پلوسی در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی تائید کرد که با ترامپ درباره آتش سوزی های اتفاق افتاده در کالیفورنیا و دیگر بخش های غربی کشور صحبت ننموده است. مذاکرات اخیر درباره بسته کمکی ویروس کرونا که به مدت بیش از یک ماه به حالت تعلیق درآمده نیز تنها میان پلوسی و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا یا مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید و نه ترامپ برگزار شده اند.

پلوسی با اشاره به توافقاتش با منوچین درباره بسته کمکی ویروس کرونا و توافق تجاری آمریکا-مکزیک-کانادا در سال گذشته گفت: من با نمایندگان رئیس جمهور صحبت نموده ام و ترامپ می گوید که آنها این صحبت ها را به او منتقل می نمایند. من می دانم که این مساله درباره وزیر خزانه داری صحت دارد و ما با یکدیگر همکاری نموده ایم.

وی اضافه نمود: من بارها متوجه شده ام که ترامپ فرد غیرقابل اعتمادی است و صحبت با او را استفاده مفید از زمان نمی دانم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید نمود: باید صریحا بگویم که تجربه من با رئیس جمهور نشان داده که او فرد قابل اعتمادی نیست. ترامپ حرفی می زند اما به آن عمل نمی نماید. به همین خاطر برای استفاده مفید از زمان با نمایندگانی که او می فرستد، همکاری می کنیم.

ترامپ هفته گذشته گفته بود که با عدم گفت وگو با پلوسی یا چارلز شومر، رهبر اقلیت سنا درباره بسته کمکی ویروس کرونا در حقیقت اخلاقی رفتار نموده است.

وی اضافه نمود: من پلوسی و شومر را خیلی خوب می شناسم. آنها نمی خواهند توافق نمایند چرا که فکر می نمایند اگر توافق ننمایند برای سیاست خوب است. من با ندیدن آنها اخلاقی رفتار کردم. این کار اخلاقی است.

ملاقاتهای رو در روی ترامپ و پلوسی اکثرا به فاجعه تبدیل شده است.

پلوسی نشست اکتبر 2019 میلادی با ترامپ را ترک کرد؛ جایی که دو طرف نتوانستند درباره اینکه آیا رئیس جمهور رئیس مجلس نمایندگان را یک سیاستمدار درجه سه خطاب نموده است یا خیر به توافق برسند. پلوسی به ترامپ گفت که تمامی راه ها با شما به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ختم می گردد در حالی که ترامپ گفته بود من بیشتر از شما از داعش متنفر هستم.

پلوسی پس از این ملاقات به وبلاگ آبی اناری ها گفته بود که باید برای شفا و سلامت عقلانی ترامپ دعا کنیم.

پنج ماه پیش از این ماجرا، ترامپ نشست با پلوسی و دیگر دموکرات ها درباره قانون تاسیسات زیربنایی را ترک کرد چرا که پلوسی چند ساعت قبل از این ملاقات گفته بود که ترامپ در یک لاپوشانی دست دارد.

روابط ترامپ و پلوسی از زمان صبحانه دعای ملی در ماه فوریه بدتر شده است. در ماه مه پلوسی، ترامپ را به عنوان یک چاق مفرط توصیف کرد و از تصمیم وی برای ارائه یک درمان ثابت نشده ویروس کرونا انتقاد کرد.

ترامپ در واکنش گفت که پلوسی اتلاف وقت است و فکر می نماید که وی یک زن مریض با مسائل روحی و روانی بسیار است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "پلوسی یک سال است با ترامپ صحبت نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی یک سال است با ترامپ صحبت نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید