وزارت ورزش برای یک نفر والیبال را عقب نیندازد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام جهانی با نتیجه سه بر صفر مقابل لهستان باخت تا پرونده ایران در جام چهاردهم بسته گردد.

وزارت ورزش برای یک نفر والیبال را عقب نیندازد

بهنام محمودی در گفت وگو با وبلاگ آبی اناری ها درباره بازی تیم ملی مقابل لهستان گفت: پیش بینی باخت مقابل لهستان را داشتیم چرا که لهستان تیمی جنگنده و خوب است اما ملی پوشان ما باید جنگنده تر از این ظاهر می شدند. توقع داشتیم برای هر امتیاز کوشش بیشتری می کردند و می جنگیدند چرا که چیزی برای از دست دادن نداشتیم. یک مقدار بازیکنان بی روحیه و بی انگیزه ظاهر شدند.

کارشناس والیبال تأکید کرد: عواملی مانند خستگی، بی انگیزگی، آسیب ها و بی برنامگی فدراسیون متأسفانه باعث شد تا نتوانیم از ظرفیت والیبال به خوبی استفاده کنیم. سال جاری شانس حضور در جمع چهار تیم را داشتیم تا برای اولین بار در والیبال ایران رقم بخورد اما عدم ثبات مدیریت و برنامه ریزی باعث شد تا ناکام بمانیم. به ملی پوشان خسته نباشید و خدا قوت می گویم؛ آنها زحمت کشیدند. در هر صورت باید برنامه ریزی بهتری انجام می شد.

وی درباره اینکه تیم ملی در انتخابی المپیک کار سختی در پیش دارد، گفت: قطعاً باید برای انتخابی المپیک با برنامه ریزی، انگیزه خوب و مهیا شدن شرایط فدراسیون حاضر شویم. باید هر چه سریعتر رئیس فدراسیون والیبال تعیین گردد. تیم های دیگر بیکار ننشسته اند. تیم ملی چین امروز لوزانو را از راهنمایی تیم برکنار کرد چرا که آنها به دنبال کسب سهمیه هستند. هیچ تیمی در آسیا استراحت نمی کند تا ما آنها را شکست دهیم. حریفان کوشش می نمایند و ما نیز باید از ظرفیت والیبال خود به خوبی استفاده کنیم.

محمودی تأکید کرد: با برنامه ریزی دقیق می توانیم به المپیک صعود کنیم به شرط آنکه وزارت ورزش بخواهد تکلیف رئیس فدراسیون تعیین گردد و برای یک نفر، والیبال را به عقب نیاندازد.

وی در سرانجام درباره کولاکوویچ نیز گفت: سرمربی تیم ملی باید درباره مسائل فنی در تهران، حاضر و در جمع وبلاگ آبی اناری ها و کارشناسان برای خانواده والیبال به صورت شفاف و موشکافانه تمام مسائل فنی را شرح دهد. من راجع به تصمیم های او صحبتی نمی کنم چرا که در آنجا حضور نداشتم و کولاکوویچ بهتر شرایط روحی، روانی، انگیزشی و آسیب دیدگی ها را می داند؛ برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزارت ورزش برای یک نفر والیبال را عقب نیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش برای یک نفر والیبال را عقب نیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید