والیبال

تیم والیبال جوانان ایران قهرمان دنیا شد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در ملاقات نهایی رقابت های قهرمانی دنیا به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این ملاقات بر بام دنیا ایستاد.

26 تیر 1402

روایت مجذوب کننده از ابراز علاقه مردم شهر پورتو به مهدی طارمی

تهران (پانا) - دیروز در شهر پورتو غوغایی برپا بود. بعد از تساوی 2-2 تیم فوتبال پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون، مردم شهر پورتو به خیابان ها ریختند و در مرکز شهر مهدی طارمی، ملی پوش فوتبال کشورمان را یکصدا فریاد می زدند.

3 اردیبهشت 1401

داورزنی: بیش از 230 هزار والیبالیست سازماندهی شده داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در سرانجام مجمع انتخاباتی هیات استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: ابتدا از زحمات 10 ساله علیرضا شجاعی رئیس پیشین هیات والیبال چهار محال و بختیاری و همکاران ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

16 فروردین 1400

لیگ برتر والیبال، پیروزی سایپا و شهرداری ارومیه در آخرین بازی های هفته هشتم

تیم ای والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در هفته هشتم لیگ برتر والیبال مقابل هورسان رامسر و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند.

22 آذر 1399

خبرنگاران شمار جان باختگان و مبتلایان کرونا در ترکیه افزایش یافت

تهران- خبرنگاران- شمار جان باختگان کرونا در ترکیه به 9 نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس به 670 تن افزایش یافت.

20 اردیبهشت 1399

بلنجینی: در مواقع حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم، عقل مان را به کار انداختیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: در مواقع حساس راهکار های خوبی اندیشیدیم و با حفظ تمرکز به بازی برگشتیم.

1 اسفند 1398

دختران والیبالیست ایران قهرمانی آسیا را با پیروزی آغاز کردند

تیم ملی والیبال دختران ایران در نخستین بازی خود در مسابقه های قهرمانی والیبال جوانان دختر زیر 19 سال آسیا برابر هنگ کنگ به پیروزی رسیدند.

9 دی 1398

پیروزی والیبال ایران برابر کره جنوبی در نخستین میزبانی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در هفته پایانی لیگ ملت های والیبال 2018 پیروز شد با نتیجه 3 بر یک از سد کره جنوبی بگذرد و به رده یازدهم صعود کند.

30 آذر 1398

وزارت ورزش برای یک نفر والیبال را عقب نیندازد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام جهانی با نتیجه سه بر صفر مقابل لهستان باخت تا پرونده ایران در جام چهاردهم بسته گردد.

5 آذر 1398

معرفی هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه ، 5 ستاره

هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه | Rixos Bab Al Bahrدر میان هتل های بی نظیر راس الخیمه، طبعا هتلی که بتواند مهمان خود را راضی نگه دارد، بسیار است اما هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه Rixos Bab Al Bahr قطعا مکان اقامت رویایی شما می تواند باشد. هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه...

14 شهریور 1398

سرانجام المپیاد ورزش همگانی دانشجویان، تیم های برتر والیبال و فوتسال معین شدند

چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی تیم های برتر در سه رشته باقیمانده والیبال، فوتسال و هندپلو به سرانجام رسید.

8 شهریور 1398

محمدی راد: انتظار بازی خوب مقابل ژاپن دارم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می گوید: از بازیکنانم انتظار بازی خوب مقابل نماینده ژاپن را دارم.

19 تیر 1398

شکست والیبال از بد اخلاقی ها!

در حالی که ولیبال به عنوان یک رشته پیروز در میان خانواده های ایرانی شناخته می گردد، در این روزها شاهد شکست آن مقابل بد اخلاقی ها هستیم و مسئولان نیز برای رفع ساختن این اتفاقات اقدامی را صورت نمی دهند.

3 تیر 1398

لیگ برتر والیبال، سایپا ورامین را غافلگیر کرد

تیم والیبال سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به پیروزی ارزشمندی مقابل شهرداری ورامین رسید.

15 خرداد 1398

توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، خدایارقاسم پور گفت: وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس در قالب کاروان پویایی، شادابی و سلامت به کلیه مدارس مناطق 17 گانه استان توزیع شد.

11 بهمن 1397

شریفی به بازی با بلغارستان نمی رسد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا در حالی از ساعت 22:10 به وقت تهران به مصاف بلغارستان می رود که همچنان مرتضی شریفی را در اختیار ندارد.

8 دی 1397

برنامه مرحله گروهی تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در گروه چهار مسابقات قهرمانی دنیا حضور دارد و از روز چهارشنبه بازی های خود را رسما شروع خواهد نمود. این مسابقات در دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد که مرحله نهایی آن به میزبانی ایتالیا انجام می گردد.

21 آذر 1397