بلنجینی: در مواقع حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم، عقل مان را به کار انداختیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: در مواقع حساس راهکار های خوبی اندیشیدیم و با حفظ تمرکز به بازی برگشتیم.

بلنجینی: در مواقع حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم، عقل مان را به کار انداختیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، جانلورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال گفت: از نتیجه و عملکرد تیمم در کل بازی خوشحالم. ما در ست سوم شرایط پیچیده ای داشتیم، ولی خوشحالم که خونسردی مان را حفظ کردیم و توانستیم شکل تیمی خود را به دست آورده و به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: من با نظر لوزانو موافق هستم که سرویس های خوبی به حریف زدیم، البته تیم ایران هم دریافت های خوبی انجام داد و حملات مؤثری به زمین ما داشت، ولی ما در لحظات حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم و با حفظ تمرکز به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در خاتمه گفت: برای مثال ما در مواقعی که دریافت اول به خوبی نرسید، از توپ های برگشتی استفاده بهتری کردیم. در واقع عقل مان را به کار انداختیم تا حملات بهتری انجام دهیم.

امانوئل بیرارلی، کاپیتان تیم ایتالیا نیز گفت: تماشاگران زیادی در سالن بودند و به همین خاطر پیروزی آسانی برای ما نبود، ولی ما با سرویس های پرشی خود ایران را به دردسر انداختیم. حملات تیم ایران چندان خوب نبود و سرعت زیادی نداشت. البته بازیکنان حریف سرویس های خوبی زدند، ولی ما بهتر از آنها سرویس زدیم.

منبع: تسنیم

به "بلنجینی: در مواقع حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم، عقل مان را به کار انداختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلنجینی: در مواقع حساس راه چاره های خوبی اندیشیدیم، عقل مان را به کار انداختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید