ناگلزمن: آماده حضور در رئال نبودم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرمربی بایرن مونیخ از دلیل رد پیشنهاد مربیگری رئال مادرید در سال 2018 خبر داد.

ناگلزمن: آماده حضور در رئال نبودم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها و به نقل از الموندو، یولیان ناگلزمن در سال 2018 با پیشنهاد مربیگری در رئال مادرید روبرو شده بود. در آن سال رئال با هدایت لوپتگی نتایج نتایج ناامیدکننده ای را به دست آورد و این مربی از کار برکنار شد تا سران رئال با ناگلزمن جوان وارد مذاکره شوند اما این مربی آلمانی پیشنهاد هدایت رئال را رد کرد.

او درباره علت ردکردن پیشنهاد رئال گفت: من با هوفنهایم نتایج بسیار خوبی را کسب کردم و باید یک گام بزرگ تر برمی داشتم اما حضور در رئال بزرگ ترین گام برای من بود و به همین علت آن را رد کردم؛ چرا که آمادگی حضور در این تیم بزرگ را نداشتم.

ناگلزمن درباره حضور در بایرن مونیخ گفت: بایرن تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانم در این تیم به کار خود ادامه دهم. طبیعتا دوست ندارم تا 70 سالگی در بایرن بمانم اما حداقل دوست دارم که تا سال آینده در اینجا به کار خود ادامه دهم.

بایرن مونیخ با هدایت این مربی جوان عملکرد درخشانی در فصل جاری داشته است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با شش پیروزی پیاپی راهی دور حذفی شد و در رقابت های بوندسلیگا هم با اختلاف شش امتیازی نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ناگلزمن: آماده حضور در رئال نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلزمن: آماده حضور در رئال نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید