فرصتی برای شادی نداریم، دنبال کمترین حقمان در آسیا هستیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مهدی ترابی در نشست خبری قبل از مسابقه پرسپولیس و الوحده امارات در هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی پس از انتها رقابت ها به ایران برگردیم فرصتی برای جشن دریافت نداریم. بازی های خیلی سختی در لیگ برتر ایران داریم. می دانید هوادارانمان از ما انتظارات بالایی دارند.

فرصتی برای شادی نداریم، دنبال کمترین حقمان در آسیا هستیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ابتدا به دو بازی پیش رو در آسیا فکر می کنیم. با دست پر و با نمایش خوب می خواهیم به ایران برگردیم. تمرکز خودمان را سپس برای لیگ برتر معطوف می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می کردید پرسپولیس تا این حد قوی باشد یا وقتی وارد هند شدید بازی به بازی پیش رفتید؟ گفت: به هر حال ما پرسپولیس هستیم. این را در چند سال گذشته ثابت کرده ایم چه تیمی هستیم. دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به همه فوتبالی ها ثابت می کند که چه تیمی داریم. امسال هم می خواهیم به کمترین حقمان که در گذشته بوده برسیم و امیدوارم با دعای مردم حق مان را از آسیا بگیریم.

ترابی تاکید کرد: با انگیزه مضاعف وارد این بازی ها شده ایم. تمام تیم ها را آنالیز کرده ایم و فکر می کنم تا به امروز عملکرد خوبی داشته ایم. امیدوارم در دو بازی آینده هم پیروز شویم.

هافبک سرخپوشان یادآور شد: با تیم حریف کاری نداریم. فردا تمام تلاش خود را برای پیروزیت می کنیم. دوست داریم سه امتیاز دیگر به هوادارانمان بدهیم چون آنها در ایران از ما انتظار دارند.

ترابی درباره دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند افزود: پنالتی هم بخشی از بازی است. خدا را شکر می کنم دو پنالتی که زدم تبدیل به گل شد. اگر هم در جریان بازی گل بزنم تمام تلاش خودم را به کار می بندم تا این اتفاق بیافتد. برای ما مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد. اگر بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم برای ما ارزشمند است.

وی در پایان گفت: ما همیشه پرسپولیسی هستیم و در هر بازی بهترین عملکرد را می خواهیم داشته باشیم. برایمان فرقی نمی کند حریفمان گوا باشد یا الریان قطر. ما برای افتخار آفرینی ملت ایران تلاش می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرصتی برای شادی نداریم، دنبال کمترین حقمان در آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی برای شادی نداریم، دنبال کمترین حقمان در آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید