خبرنگاران استکی: آماده رسیدن به اهدافمان هستیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی بوکس ایران، گفت: در مسابقات گزینشی المپیک توکیو آماده رسیدن به اهدافمان هستیم.

خبرنگاران استکی: آماده رسیدن به اهدافمان هستیم

علیرضا استکی در گفت وگو با وبلاگ آبی اناری ها در مورد حضور تیم کشورمان در مسابقات گزینشی در سطح قاره آسیا که به میزبانی اردن برگزار خواهد شد، گفت: پس از پرواز طولانی به شهر امان رسیدیم و نخستین تمرین را هم برگزار کردیم.

وی اضافه نمود: برنامه هایی را که می خواستیم در تهران انجام دهیم، در امان پیگیری می کنیم و روزی 2 نوبت تمرین خواهیم داشت. بوکسورها در آمادگی هستند و مسئله ای وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: سال 2013 مسابقات قهرمانی آسیا در اردن و همین سالن برگزار گردید که از آن تیم، تنها احسان روزبهانی باقی مانده است.

استکی در مورد رایط تیمش شرح داد: بوکسورها در آمادگی مناسبی هستند و انگیزه خوبی برای شروع مسابقات دارند تا برابر رقبای آسیایی قرار بگیرند.

وی گفت: امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم و از نام حریفان هراسی نداریم. تنها نگرانی ما نحوه داوری ها است که امیدوارم مسئله ای در جریان مبارزات ما ایجاد نکند.

امید احمدی صفا، دانیال شه بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده، شاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان پور بوکسورهای کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک هستند.

این مسابقان از 12 اسفندماه به مدت هشت روز در اردن برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استکی: آماده رسیدن به اهدافمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استکی: آماده رسیدن به اهدافمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید