مطلب ورلدساکر کار فردوسی پور بود؟

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بیشتر از سه ماه است که مهرداد میناوند، پرسپولیس و دوستدارانش را تنها گذاشته و رخت از این دنیا بسته است، اما همچنان هر وقت نام او به میان می آید هیچ کس باور ندارد که او از بین مان رفته و دیگر در این دنیا نیست.

مطلب ورلدساکر کار فردوسی پور بود؟

دیروز خبر آمد مجله معتبر ورلدساکر در آخرین چاپ خود در خصوص مرحوم مهرداد میناوند مطلبی منتشر کرده و از حضور این ستاره سابق تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرده است. در مطلب ورلدساکر آمده: هیچ بازیکن ایرانی بیشتر از مهرداد میناوند سابقه حضور در لیگ قهرمانان را ثبت نکرده است. او طی 3 فصل، 21 بار در این رقابت با پیراهن باشگاه اتریشی اشتروم گراتس حضور یافت و توانست با این باشگاه اتریشی در فصل 99-98 دوگانه داخلی ثبت کند. مدافع چپ ایرانی، 68 بار پیراهن تیم ملی را پوشید و توانست 4 گل به ثبت رساند. او در جام جهانی 1998 هم برای تیم ملی ایران بازی کرد.

به نظر می رسد این متن و درج آن در مجله ورلدساکر کار عادل فردوسی پور باشد. عادل سال هاست با این مجله معتبر همکاری می کند و بعضاً مطالبی برایش می فرستد و بعید نیست این مطلب از فوتبال ایران هم کار عادل باشد.

فردوسی پور ارتباط بسیار خوبی با مهرداد میناوند فقید داشت و در زمان بیماری اش هم سراغ او را گرفت. میناوند هم همیشه در صفحه شخصی خود به عادل می پرداخت و از او تعریف و تمجید می کرد ضمن اینکه ویدئو های حضورش در برنامه نود که مربوط به حدود 20 سال پیش بود را باز نشر می کرد.

بعید نیست عادل با این نوشته و درج آن در مجله ای معتبر خواسته باشد نام و یاد ملی پوش سابق پرسپولیس را در اذهان بین المللی زنده کند و اینطوری ادای دینی به او کرده باشد. البته مطلب مورد اشاره نام نویسنده ندارد، اما پیش بینی می شود کار عادل باشد چرا که او به میناوند علاقه زیادی داشت و برای فوتش در برنامه فوتبال 120 یک آیتم ویژه ساخت.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "مطلب ورلدساکر کار فردوسی پور بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلب ورلدساکر کار فردوسی پور بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید