روایت افشین پیروانی از پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی و دلیل هجمه علیه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ماجرای پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی را تشریح کرد.

روایت افشین پیروانی از پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی و دلیل هجمه علیه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آبی اناری ها ، افشین پیروانی که برای تماشای بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در استادیوم آزادی حضور یافته در بین دو نیمه بازی گفت: خوشحالم بعد از مدت ها خیلی ها را از نزدیک می بینم. پرسپولیس نشان داده در این چند ساله بهترین تیم بوده است. این هجمه سنگین که علیه پرسپولیس ایجاد شده طبیعی است و از وقتی بیشتر شده که برانکو گفت می خواهیم در قهرمانی هت تریک کنیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس 40 میلیون طرفدار دارد و باید بدانند نمی توانند به راحتی علیه این تیم هجمه وارد نمایند. پرسپولیس تیم خوبی است و همه هم بازی آن را می بینند و مطمئن باشید این تیم سال جاری هم قهرمان است.

مدیر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های سرمربی و بازیکنان تیم سپاهان در هفته گذشته و پس از تساوی مقابل پرسپولیس توضیح داد: این تیم دو قهرمانی پیاپی لیگ برتر را دارد و سال جاری هم به دنبال سومین قهرمانی است، همه باید بدانیم به دنبال چه تیمی هستیم. پرسپولیس با پنجره بسته، رباط پاره و مسائل بسیار دیگر این نتایج را گرفته و سایر تیم ها فکر نمی نمایند بتوانید اینطور نتیجه بگیرد، به همین دلیل هم این حرف ها را می زنند.آنها فکر می کردند پرسپولیس در میانه جدول باشد، اما می بینند بازهم این تیم مدعی است. من بازهم می گویم، این تیم دوباره قهرمان ایران خواهد شد، البته اگر بگذارند، به قول برانکو اگر بگذارند.

پیروانی در خصوص بیانیه امروز کارلوس کی روش برای سرمربیان لیگ برتری و اینکه نام اکثر سرمربیان در این بیانیه آمده بود به جر برانکو و علی کریمی، گفت: شما نام دو نفر را آوردید که الان محبوب ترین ها هستند. من با برانکو در پرسپولیس و در تیم ملی کار نموده ام، او را از نظر سلامت همه قبول دارند احتیاجی به این چیزها ندارد. همین که همه از شخصیت او تعریف می نمایند کافی است. علی کریمی هم که یکی از محبوب ترین ها است و هر کسی با او در افتاده به بلک لیست رفته است. اینکه بیایند و تیم جمع نمایند قشنگ نیست. خیلی از دوستان به دنبال یار جمع کردن هستند و دیگر همه می دانند من چه کسانی را می گویم. فقط یک چیز در مورد بازی با سپاهان بگویم، به نظر شما کسی مانند علیرضا فغانی که در جام جهانی و المپیک سوت زده است، آبرو و اعتبارش را به خاطر پرسپولیس به خطر می اندازد؟

شاید کی روش قصد دارد با مطرح کردن این صحبت ها ناکامی احتمالی تیم ملی در جام ملت های آسیا را به گردن برانکو بیاندازد. مدیر پیشین تیم ملی فوتبال در واکنش به مطرح کردن این موضوع از سوی یکی از وبلاگ آبی اناری ها عنوان نمود: من به عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم ملی در جام ملت ها نتیجه بگیرد اما فوتبال است و فکر نکنید به راحتی این اتفاق می افتد. در هر صورت من دوست دارم تیم ملی قهرمان گردد و افتخار این موضوع برای ایران است.

پیروانی در واکنش به سوال خبرنگاری که از او درباره اظهارات گذشته کارلوس کی روش درباره حضور سید جلال حسینی و وحید امیری پرسید، گفت: من در این مدت سکوت نموده بودم، اما اینکه با شخصیت و اسم بازیکنی مانند سید جلال حسینی بازیکن کنیم قشنگ نیست. سید جلال نه با کسی صحبت نموده و نه قرارداد بسته بود. زمانی که من به تیم ملی رفتم اجازه ندادم مسائل تیم ملی با مسائل باشگاهی تداخل داشته باشد، نه به خاطر مسائل شخصی، بلکه به خاطر عِرق ملی. اینکه می گویند افشین پیروانی باعث شده این بازیکنان به پرسپولیس بروند اینطور نیست. این آقا رفت خوابید، چون چند ماه بود حقوقش را نگرفته بود و هدایتی وقتی پول او را داد، رفت راحت خوابید. الان هم من اینجا هستم و خارج از تیم ملی هر کسی از من بپرسد به چه تیمی بروم، قطعا می گویم به پرسپولیس برو، اما اینکه آن آقا آن موقع رفت خوابید، به خاطر این بود که پولش را گرفت و راحت رفت و در اتاقش خوابید.

مدیر پیشین تیم ملی فوتبال ادامه داد: مگر می گردد در اردوی تیم ملی راحت این کار را انجام داد؟ هدایتی از ساعت 8 شب سر میز شام بود، مگر می گردد می گویند او را ندیده اند؟ آن موقع من به سید جلال چیزی نگفتم، اما الان به هر بازیکنی می گویم که به پرسپولیس بیاید. همه آرزو دارند به این تیم بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روایت افشین پیروانی از پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی و دلیل هجمه علیه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت افشین پیروانی از پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی در اردوی تیم ملی و دلیل هجمه علیه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید