حسینی: باشگاه ها این همه هزینه نکردند که لیگ نیمه کاره تمام گردد، صحبت ها از روی منطق باشد نه احساس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اروپا به دنبال راهی برای به اتمام رساندن لیگ ها هستند، اما در ایران بعضی از روی احساس می گویند تعطیل کنید.

حسینی: باشگاه ها این همه هزینه نکردند که لیگ نیمه کاره تمام گردد، صحبت ها از روی منطق باشد نه احساس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سیدجلال حسینی در گفت وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص نامعین بودن شرایط فوتبال در ماه های اخیر گفت: در ابتدا آرزو می کنم که هر چه زودتر شیوع این ویروس در کشور ما و همه جهان قطع گردد تا دوباره سلامتی و آرامش به زندگی مردم برگردد. به هرحال برای همه ما سلامتی مردم در اولویت است. همچنین از کادر پزشکی کشورمان که در این مدت واقعاً خالصانه کار کردند تشکر و قدردانی می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.

کاپیتان پرافتخار پرسپولیس در واکنش به اظهارات بعضی از اهالی فوتبال که خواهان تعطیلی لیگ برتر هستند ادامه داد: شنیدن این حرف ها واقعاً جای تعجب دارد. مگر می گردد لیگ را همین طور به حال خود رها کرد و پایانی برای آن نداشت؟ وقتی باشگاه ها این همه هزینه می نمایند مگر می گردد همین طور لیگ را تعطیل کرد؟ بهتر است اگر کسی حرفی می زند از روی منطق باشد نه از روی احساس. قطعاً شرایط سختی است و این موضوع در تمام جهان شکل گرفته، اما واقعا این همه اظهارنظر غیرکارشناسی از سوی بعضی دوستان عجیب است. در تمامی لیگ ها وقتی اخبار را دنبال می کنیم معین است که بالاترین مقام ورزشی آن کشور در تدارک اعلام شرایط و برنامه است و منتظر رأی و اعلام فیفا هستند، اما اینجا هر کس به خودش اجازه معین تکلیف می دهد. ما همواره به قانون احترام می گذاریم و هر چه بگویند اجرا می کنیم، اما متوجه جوسازی چند روز اخیر نمی شویم.

وی توضیح داد: طبق گفته کارشناسان پزشکی، ویروس کرونا فعلا در کشور ما حضور خواهد داشت. اگر قرار است به خاطر کرونا، لیگ را تعطیل نمایند برای فصل آینده چه کاری خواهند کرد؟ اگر قرار باشد کرونا چند سال در کشور ما باشد تکلیف سال های آینده چه می گردد؟ متأسفانه بعضی فقط به خاطر منافع تیم خود صحبت می نمایند و معین است که آنها دغدغه فوتبال را ندارند. باید فکری برای این موضوع گردد. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند باید زودتر بگویند و اگر قرار است با تعطیلی لیگ هم قهرمان معین گردد که باید زودتر این اتفاق بیفتد.

حسینی گفت: پرسپولیس 40 میلیون طرفدار دارد. مسئولان باید دغدغه ها را در نظر بگیرند. الان خیلی از کشورهای اروپایی به دنبال راهی هستند تا مسابقات را ادامه دهند، اما در ایران بعضی برای تعطیلی لیگ پافشاری می نمایند و این رفتارها جای تعجب دارد. نه فقط بازیکنان پرسپولیس بلکه همه بازیکنان در تیم های خود زحمت کشیدند و تعطیلی لیگ به نوعی بی توجهی به آینده بازیکنان است. برای ما هم سلامتی مردم اهمیت دارد، اما عده ای در کوشش هستند تا القا نمایند فقط آنها نگرانی و دغدغه سلامتی مردم را دارند. ما فقط می خواهیم حق به حقدار برسد. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند با همه توان برای قهرمانی می جنگیم و اگر قرار است لیگ را تعطیل نمایند این حق پرسپولیس است که قهرمان گردد. ما تا همین جا هم زحمات خیلی زیادی کشیدیم. در این میان متأسفانه فقط بعضی به دنبال جوسازی هستند تا شرایط را به سود خودشان ترتیب دهند. اگر بنا به تعطیلی مسابقات است باید شرایط همه تیم ها چه آنهایی که مدعی هستند و چه تیم های مدعی سهمیه و سقوط و حتی تیم هایی که به دنبال صعود هستند در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: باشگاه ها این همه هزینه نکردند که لیگ نیمه کاره تمام گردد، صحبت ها از روی منطق باشد نه احساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: باشگاه ها این همه هزینه نکردند که لیگ نیمه کاره تمام گردد، صحبت ها از روی منطق باشد نه احساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید