لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش ها، کلاس های حضوری را به تدریج شروع می کنیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش ها اطلاع داد.

لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش ها، کلاس های حضوری را به تدریج شروع می کنیم

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار، درباره آمادگی دانشگاه برای شروع سال تحصیلی تازه اظهار کرد: مطابق اعلام سازمان سنجش دانشگاه علم و صنعت در مقطع کارشناسی 950 نفر، کارشناسی ارشد 1800 نفر در بیش از 100 رشته گرایش دانشجو برای سال تحصیلی تازه در 14 دانشکده و رشته های مختلف پذیرش دارد.

او اضافه نمود: برگزاری کلاس های درس دانشگاه علم و صنعت در شروع نیمسال اول 1401-1400 به صورت مجازی است، ولی احتمالا با فرایند جاری واکسیناسیون دانشجویان و پس از صدور مجوز های لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری کلاس های درسی به تدریج و برحسب مقطع تحصیلی از شیوه مجازی به صورت حضوری تغییر یافته و امتحانات انتهای هم به صورت حضوری برگزار می گردد.

واحدی توضیح داد: توصیه می گردد که دانشجویان گرامی این موضوع را به هنگام انتخاب واحد های درسی و محل دانشکده های ارائه دهنده دروس در نظر بگیرند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: بعلاوه به دانشجویان ارجمند تاکید می گردد که به منظور حفظ سلامتی و امینی خود، هرچه سریع تر به مرکز واکسیناسیون دانشگاه (و یا دیگر مراکز) مراجعه نموده و پس از واکسیناسیون گواهی مربوطه را که برای حضور در دانشگاه الزامی خواهد بود، اخذ نمایند.

واحدی اضافه نمود: واکسیناسیون هم اکنون فرایند خوبی را به خود گرفته و این موضوع از هفته گذشته در دانشگاه علم و صنعت شروع شده و تا انتها هفته به اتمام می رسد و به دانشجویان اعلام نموده ایم که جهت واکسیناسیون به مراکز دانشگاه مراجعه نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت گفت: در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد محتمل است که از یک مقطع زمانی کلاس ها را به صورت تدریجی و با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی شروع کنیم؛ بنابراین شرط انجام این اتفاق واکسینه شدن دانشجویان است و ارائه کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش هاست.

او تاکید نمود: مطابق برنامه ریزی دانشگاه علم و صنعت با دانشکده ها هماهنگ نموده ایم تا با فرض حضوری بودن آموزش ها کلاس های خود را شروع نمایند، اما در بدو شروع سال تحصیلی تازه تمامی آموزش ها مجازی و به تدریج تا انتها ترم آموزش های حضوری را با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و بهبود شرایط شروع خواهیم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره فرایند واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: مطابق اطلاع رسانی دانشگاه علم و صنعت برای واکسیناسیون جامعه دانشگاهی از قبیل استادان، کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و ... تا به امروز فرایند واکسینه شدن دانشجویان به خوبی اجرا شده و در این زمینه اطلاع رسانی های مختلفی را انجام می دهیم، اما احتمالا عده ای به دلیل اینکه ساکن شهرستان هستند یا به دانشگاه مراجعه ننموده اند یا اینکه در همان شهر محل زندگی خود واکسینه شده اند.

واحدی اعلام کرد: دانشگاه علم و صنعت به لحاظ تامین واکسن و تشویق دانشجویان به تزریق و عملکرد سریع برنامه ریزی های خاص خود را انجام داده تا بتوانیم به سمت و سوی آموزش های حضوری به تدریج حرکت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش ها، کلاس های حضوری را به تدریج شروع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون در صورت حضوری شدن آموزش ها، کلاس های حضوری را به تدریج شروع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید