شرایط راضی کننده تیم بسکتبال ناشنوایان برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان اعزامی به انتخابی المپیک گفت: هر چند در شکل گیری تیم ملی بسکتبال ناشنوایان چند سال وقفه داشتیم، اما با عملکرد خوبی که تیم در 2 اردوی آمادگی داشت، شرایط برای کسب سهمیه امیدوار کننده است.

شرایط راضی کننده تیم بسکتبال ناشنوایان برای کسب سهمیه المپیک

عباس آقا کوچکی در گفت و گو با وبلاگ آبی اناری ها، در ارزیابی از عملکرد تیم بسکتبال ناشنوایان اعزامی به انتخابی المپیک در دومین اردوی آمادگی، اظهار کرد: در این اردو بر روی شناخت دقیق تر بازیکنان، پیگیری کارهای گروهی و تقویت بعد فنی بازیکنان تمرکز کردیم که البته تا حدودی به اهداف پیش بینی شده دست یافتیم.

وی گفت: برای آماده سازی بهتر بازیکنان دو اردوی تدارکاتی با تیم های مطرح بسکتبال پیش بینی شده که در انتها دومین اردو، 15 نفر برتر به سومین اردو که از یکم اسفند برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

آقاکوچکی گفت: با توجه به این که بسکتبالیست های ناشنوا بعد از مسابقات آسیایی 2015 در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بودند، شناسایی بازیکنان برتر و آماده سازی آنها کار سخت و زمانبر بود که با حمایت فدراسیون این فرایند به سرعت انجام شد و پیروز شدیم ترکیب خوبی را برای مسابقات انتخابی المپیک انتخاب کنیم.

وی در انتها گفت: با پیشرفت خوبی که این تیم از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی در طی 2 اردوی آماده سازی داشت، امیدوار به کسب سهمیه در انتخابی المپیک و حضور برای نخستین بار در المپیک ناشنوایان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط راضی کننده تیم بسکتبال ناشنوایان برای کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط راضی کننده تیم بسکتبال ناشنوایان برای کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید