اسلامی: رئیس تازه فدراسیون بسکتبال نگاه ویژه ای به تربیت مربی داشته باشد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: رئیس تازه فدراسیون باید با برنامه ریزی دقیق، نگاه ویژه ای به لیگ های مختلف و تربیت مربی برای این تیم ها داشته باشد.

اسلامی: رئیس تازه فدراسیون بسکتبال نگاه ویژه ای به تربیت مربی داشته باشد

محمدرضا اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آبی اناری ها در خصوص عملکرد تیمش در مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال گفت: با توجه به سرمایه گذاری، برنامه ریزی و گروهی که در آن قرار داشتیم، سختی زیادی پیش روی ما بود. ما در گروه سختی قرار داشتیم که رقابت در آن فوق العاده سخت بود. ما به غیر از بازی مقابل تیم خانه بسکتبال خوزستان، نتایج قابل قبولی گرفتیم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان ادامه داد: ما بازی به بازی و هفته به هفته پیش می رویم و تمرین می کنیم. با این حال، حس جاه طلبی خاصی داریم و کوشش می کنیم روحیه پیروزی طلبی خود را حفظ کنیم. ما خودمان را مقابل حریفان قوی تر، بازنده نمی دانیم و برای رقابت با آنها، آماده هستیم.

اسلامی در خصوص مدیریت فدراسیون بسکتبال توضیح داد: یکی از تغییراتی که در زمان دوره قبلی ریاست فدراسیون بسکتبال ایجاد شد، اعتماد به مربیان ایرانی و ثبات آنها در تیم ملی بود. حمایت از مربیان ایرانی، باعث شد تا شاهد حرکت رو به جلو این مربیان باشیم. متاسفانه کرونا، همه جهان را شوکه کرد و همه برنامه ریزی ها را به هم ریخت. بسکتبال نیز از این قضیه مستثنا نبود.

او گفت: گرفتن مجوز برای ورزش پربرخوردی مثل بسکتبال، کار ساده ای نبود که انجام شد و رئیس فدراسیون کار بزرگی انجام داد. برگزاری لیگ برتر، دسته یک و دسته دو با تعداد زیادی تیم نیز کار بسیار سختی بود. برگزاری لیگ در بخش بانوان نیز باعث شد تا شاهد پیشرفت بسکتبال بانوان باشیم.

اسلامی در خصوص انتظارش از رئیس نو فدراسیون بسکتبال گفت: رئیس نو باید با برنامه ریزی دقیق، نگاه ویژه ای به لیگ های مختلف و تربیت مربی برای این تیم ها داشته باشد. لیگ های ایران در حال حاضر به بیش از 100 مربی احتیاج دارد. امیدوارم برترین اتفاق ها برای بسکتبال ایران بیفتد. داشتن لیگ سطح بالا، تقویت تیم ملی را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسلامی: رئیس تازه فدراسیون بسکتبال نگاه ویژه ای به تربیت مربی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: رئیس تازه فدراسیون بسکتبال نگاه ویژه ای به تربیت مربی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید