سفرهای جاده ای در 11 ماه اخیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، سفرهای جاده ای در 11 ماه اخیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند.

سفرهای جاده ای در 11 ماه اخیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند

در یازده ماهه امسال شرایط سفرهای جاده ای مردم باز هم فرایند افزایشی نسبت به سال و ماه گذشته داشته است. براساس آمارهای مرکز مدیریت راههای کشور از تحلیل شرایط تردد در دومین ماه زمستان بیش از 50 میلیون تردد بین استانی رخ داده که نسبت به دی امسال حدود یک میلیون تردد و معادل دو درصد افزایش یافته و همین آمار در قیاس با بهمن سال گذشته رشد 9 درصدی را نشان می دهد.

البته تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در 11 ماهه امسال مجموعاً به 580 میلیون و 898 هزار و 999 وسیله نقلیه رسیده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است. بعلاوه سهم وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز در قیاس با همین بازه زمانی در سال گذشته فرایند رو به رشد 14 و سه درصدی را تجربه نموده است.

در بهمن امسال تردد بین استانی فرایند نسبتا ناپایداری را تجربه نموده است. در این میان بیشترین تردد و سفرهای مردم در روز آدینه 29 بهمن با یک میلیون و 953 هزار و 566 وسیله نقلیه و کمترین آن به آدینه اول بهمن ماه با یک میلیون و 453 هزار و 415 وسیله نقلیه بر می شود.

براساس اعداد و ارقام منتشر شده از تردد بین استانی بهمن امسال، بیشتر استانها فرایند رو به رشد افزایشی را در قیاس با همین بازه زمانی در سال گذشته داشته اند و در این بین بیشترین افزایش سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به استان های مازندران، گیلان و هرمزگان به ترتیب با 26 درصد، 25 درصد و 21 درصد رشد برمیشود و بیشترین کاهش تردد نسبت به همین ماه در سال گذشته مربوط به آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به ترتیب با کاهش 10 درصدی، 9 درصدی و هشت درصدی است.

منبع: همگردی

به "سفرهای جاده ای در 11 ماه اخیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای جاده ای در 11 ماه اخیر نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید