زمان ثبت نام وام اهل قلم اعلام شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، موسسه خانه کتاب طی اعلامیه ای زمان ثبت نام درخواست برای وام اهل قلم را اعلام کرد.

زمان ثبت نام وام اهل قلم اعلام شد

خبرگزاری مهر: موسسه خانه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران با هدف تکریم اهل قلم به پدیدآورندگان آثار مکتوب و افرادی که نقشی در تولید اثر داشته اند، وامی به اهالی قلم پرداخت می کند و به موجب اعلامیه ای که امروز منتشر کرده، اعضای سامانه اهل ­قلم خانه ­کتاب می توانند از فردا دوشنبه 14 مرداد برای درخواست دریافت این وام ثبت نام کنند.

طریقه ثبت نام برای این وام هم این گونه اعلام شده که اهالی قلم با مراجعه به پایگاه اینترنتی ahleghalam.ir در قسمت پروفایل شخصی خود در بخش خدمات، براساس بندهای تعریف شده در آیین نامه اجرایی تسهیلات وام اهل قلم، اقدام کنند.

خانه کتاب، به دنبال توافق با بانک صادرات ایران با هدف تکریم اهل قلم به پدیدآورندگان آثار مکتوب شامل مولف، مترجم، مصحح و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته اند ازجمله ویراستار و تصویرگر، وام پرداخت می کند.

واجدین شرایطی که در سایت اهل قلم ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنند و اطلاعاتشان تایید شده باشد، امکان ثبت درخواست وام خانه کتاب را خواهند داشت.

در اعلامیه مذکور اشاره شده که امکان پاسخگویی فقط از طریق سامانه ahleghalam.ir امکان پذیر است و اهالی قلم از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری کنند.

منبع: توریسم آنلاین

به "زمان ثبت نام وام اهل قلم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام وام اهل قلم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید