خبرنگاران تعاملات بین المللی پسا کرونا در وزارت علوم طراحی شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، تهران- خبرنگاران- قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین الملل از طراحی پروژه های پساکرونا به منظور گسترش تعاملات علمی بین المللی خبر داد.

خبرنگاران تعاملات بین المللی پسا کرونا در وزارت علوم طراحی شد

حسین سالار آملی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش وبلاگ آبی اناری ها با اشاره به تعاملات بین المللی این وزارتخانه در روزهای شیوع ویروس کرونا، گفت: برخی برنامه ها مانند اجرای 150 پروژه مشترک میان استادان داخل کشور و استادان بین المللی در حال انجام است.

وی در این باره گفت: در مدت این دو سه ماه که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، استادان داخل و بین المللی از طریق فضای مجازی با هم در تعامل هستند.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم به یک اقدام جدید این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: مقدمه یک تعامل پست کرونا در وزارت علوم در حال طراحی است و انتظار داریم تا دو هفته آینده برای تعاملات بین المللی علمی به مرحله عمل برسد.

سالار آملی با ارائه توضیحات بیشتر، افزود: به عنوان مثال وزارت علوم با دانشگاه های کشور ترکیه پروژه مشترکی را در دست اجرا دارد که بسترهای آن در حال آماده سازی است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل ادامه داد: بعد از ثبات نسبی و کنترل بیماری کرونا، این تعاملات آغاز می شود.

این مسوول وزارت علوم همچنین از طراحی پروژه های مشترک پست کرونا (پساکرونا) با کشور سوییس خبر داد و گفت: این پروژه ها که جزئیات آن در روزهای آینده اعلام می شود، با کشور سوییس به جمع بندی رسیده است، اما منتظر مشخص شدن مجریان آن هستیم.

وی همچنین از برگزاری وبینارهایی با سفرای این کشورها برای تداوم تعاملات علمی بین المللی خبر داد که در حال تدارک است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعاملات بین المللی پسا کرونا در وزارت علوم طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعاملات بین المللی پسا کرونا در وزارت علوم طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید