جراحی شدن مهرآوران در خواب مصنوعی کرونایی ، دعایش کنید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، حوادث خبرنگاران: عزت الله مهرآوران جراحی شد.

جراحی شدن مهرآوران در خواب مصنوعی کرونایی ، دعایش کنید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت کشورمان، روز گذشته تحت عمل جراحی نهاده شد.

عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت کشورمان از هفته گذشته به علت بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد، خانواده این هنرمند در این باره نوشتند: دوستان عزیز آقای مهرآوران امروز عصر تحت یک عمل جراحی نهاده شدند تا با گذاشتن یک لوله در گلوی وی کمی شرایط تنفسی ایشان بهبود بخشند. هنوز شرایط بحرانی را پشت سر نگذاشتند، ولی به امید خدا در روزهای آینده با دعای خیر شما عزیزان و کوشش پزشکان و پرستاران حال ایشان در جهت بهبودی قرار گیرد.

فرزند عزت الله مهرآوران: شرایط پدرم پایدار است/ شایعه درست نکنیم!

فرزند عزت الله مهرآوران گفت: پدر همان شرایط قبل را دارند اما امروز صبح که با بیمارستان تماس گرفتیم به ما گفتند که شرایط شان پایدار است.

هژیر مهرآوران فرزند عزت الله مهرآوران درباره آخرین شرایط پدر خود گفت: پدر همان شرایط قبل را دارند اما امروز صبح که با بیمارستان تماس گرفتیم به ما گفتند که شرایط شان پایدار است. یعنی فشارشان خوب است و اکسیژن شان بالای 90 است.

وی اضافه نمود: طی عمل جراحی لوله ای که از دهان وارد ریه شده بود را درآوردند و به وسیله نای وارد کردند به خاطر اینکه به حنجره شان آسیب کمتری بخورد و هم به این علت که فاصله اکسیژن رسانی کمتر گردد و اکسیژن بیشتری به ریه برسد.

وی اضافه نمود: الان فقط مسئله آسیب خیلی شدیدی است که ویروس به ریه زده است و این آسیب بالای 90 درصد است و امیدواریم پدر دوام بیاورند و در یک فرایند کند ریه خودش را ترمیم کند.

مهرآوران ادامه داد: الان هم حالت نیمه هوشیار و خواب دارند و کاملا هوشیار نیستند. همچنان در خواب مصنوعی هستند منتهی با یک مرحله پایین تر.

وی در ادامه هم بیان داشت: پزشکان بر عکس چند روز قبل که خیلی نا امیدمان نموده بودند امروز خیلی نا امیدمان نمی نمایند و به نظر می آید شرایط مقداری از حالت بحرانی گذشته و هنوز نمی گردد گفت که می گردد یک نفس راحت کشید.

مهرآوران اسم داشت: پدرم هیچ بیماری زمینه ای خاصی نداشتند و کمی قندشان بالا بود که با قرص و پرهیز غذایی کنترل می شد و از مردم می خواهم که پدرم را دعا نمایند تا حالشان زودتر خوب گردد.

منبع: رکنا

به "جراحی شدن مهرآوران در خواب مصنوعی کرونایی ، دعایش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جراحی شدن مهرآوران در خواب مصنوعی کرونایی ، دعایش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید