بازدید معاون میراث فرهنگی کشور و مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی قزوین

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون میراث فرهنگی کشور به همراه مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی ومدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از بناهای تاریخی مرکز این استان بازدید کردند.

بازدید معاون میراث فرهنگی کشور و مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی قزوین

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، پرهام جانفشان در جریان سفر یک روزه خود به استان قزوین از هتل گراند هتل، کاروانسرای سعد السطنه، خانه بهروزی و بافت تاریخی سبزه میدان شهر قزوین بازدید کرد.

آنالیز روند بهره برداری از سعد السلطنه و آمادگی این مجموعه برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی همزمان با شروع سفرهای نوروزی و مسایل پیش روی گراند هتل و تسریع در شروع عملیات اجرایی احیاء و مرمت آن از جمله مهمترین محورهای این سفر است.

کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین بزرگترین مجموعه کاروانسرای درون شهری ایران است که توسط صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین جهت مرمت، احیاء و بهره برداری مدت مشخص واگذار شده و هم اکنون، مشغول ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی است.

منبع: میراث آریا

به "بازدید معاون میراث فرهنگی کشور و مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون میراث فرهنگی کشور و مدیرعامل صندوق احیا از بناهای تاریخی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید