آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، دکتر باقری فرد با اشاره به افزایش شیوع کرونا در کشور و لزوم توجه به سلامت دانشجویان گفت: در شهرهای قرمز برنامه آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود.

آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش شیوع کرونا در کشور و لزوم توجه به سلامت دانشجویان گفت: در شهرهای قرمز برنامه آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود.

دکتر باقری فرد گفت: آزمون های دانشگاه تا بهبود شرایط کرونایی کشور به تعویق بیفتد و تا حد ممکن آزمون ها مجازی برگزار نشوند زیرا علوم پزشکی با جان مردم عزیز ارتباط مستقیم دارد و به همین علت عملکرد دانشجویان در طول ترم تحصیلی می بایست به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد.

به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به نقش ارزشمند دستیاران و کاروزان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دوران اوج کرونا بیان نمود: کارورزان و دستیاران همچون اساتید حضورشان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پررنگ تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی با نظر ستاد کرونا و رئیس دانشگاه ترکیبی یا مجازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید