یوونتوس دیبالا را برای خرید پوگبا قربانی می نماید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بانوی پیر برای پس دریافت هافبک فرانسوی سابقش از منچستریونایتد حاضر است هافبک هجومی آرژانتینی خود را به اولدترافورد بفرستد.

یوونتوس دیبالا را برای خرید پوگبا قربانی می نماید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس برای خرید پل پوگبا از منچستریونایتد، میخواهد پائولو دیبالا را به این تیم بدهد اما شیاطین سرخ همچنان تأکید دارد که به رقمی زیر 150 میلیون یورو برای فروش هافبک فرانسوی شان رضایت نمی دهد.

طبق اعلام این نشریه، یوونتوس همچنان با مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا در تماس است تا طرفین راهی برای رسیدن به توافق پیدا نمایند.

فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی باشگاه یوونتوس آماده است برای پس دریافت پوگبا، پائولو دیبالا به علاوه 60 تا 70 میلیون یورو به منچستریونایتد بپردازد اما ظاهراً اد وودوارد، مدیر اجرایی من یونایتد به هیچ چیزی جز دریافت 150 میلیون یورو رضایت نمی دهد. این در حالیست که در فصول گذشته اعلام شد منچستریونایتد یکی از مشتریان دیبالا است.

در همین حال باشگاه رئال مادرید، دیگر مشتری پوگبا هم به طور جدی خواستار جذب هافبک 26 ساله منچستریونایتد است و کوشش زیادی انجام داده تا پیش از شروع اردوی پیش فصل او را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوونتوس دیبالا را برای خرید پوگبا قربانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس دیبالا را برای خرید پوگبا قربانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید