مورینیو مدافع رئال را برای تاتنهام می خواهد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، تیم فوتبال تاتنهام آماده است تا پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای جذب رافائل واران، مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید ارائه دهد. طبق ادعای ال دسمارک، مورینیو مایل است این بازیکن را در ترکیب تیمش داشته باشد.

مورینیو مدافع رئال را برای تاتنهام می خواهد

مورینیو که سابقه کار در مادرید را دارد، در زمان حضورش در رئال هم یکی از افرادی بود که به واران اعتقاد داشت و گفته می شود بعد از جدایی از رئال هم دوست دارد در تیمی که هدایتش را به عهده دارد، واران را در اختیار داشته باشد. به همین دلیل هم سران تاتنهام را مجاب کرده که او را برای تقویت خط دفاعی تیم به خدمت گیرند.

مطبوعات انگلیسی زمانی که مورینیو هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت هم اخباری منتشر کرده بودند که نشان می داد سرمربی پرتغالی از سران باشگاه خواسته مذاکرات برای جذب واران را آغاز کنند.

واران 26 ساله در سال 2011 و از لانس فرانسه راهی مادرید شد و از آن زمان توانسته 296 بازی برای تیم اسپانیایی انجام دهد. در این دوران او 13 گل زده و توانسته 16 جام هم با تیم مادریدی به دست آورد.

ستاره فرانسوی با وجود سن کمش در قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی هم نقش داشت. او مدت ها در قلب خط دفاعی مادرید در کنار راموس بازی کرده و در قراردادش بند فسخ قرارداد 500 میلیون یورویی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مورینیو مدافع رئال را برای تاتنهام می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو مدافع رئال را برای تاتنهام می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید