حاج صفی: به سپاهان برمی گردم و فوتبالم را در این تیم تمام می کنم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کاپیتان تراکتور در گفتگویی از علاقه به بازگشت به سپاهان و شرایط تیم ملی صحبت کرد.

حاج صفی: به سپاهان برمی گردم و فوتبالم را در این تیم تمام می کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، احسان حاج صفی یکی از چهره های شاخص فوتبال ایران در سال های اخیر بوده است. بازیکنی که از میانه های دهه 80 به عنوان یک مدافع چپ در تیم سپاهان ظهور کرد و حالا در 30 سالگی با بیش از 100 بازی ملی پیراهن تراکتور را برتن دارد. او در گفتگویی که با مجله فدراسیون فوتبال داشته، با اشاره به شروع دوران بازیگری اش می گوید: در 11 سالگی به ذوب آهن رفتم و سه سال آنجا بودم، سرمربی تیم نوجوانان آنجا من را نخواست و به سپاهان رفتم. آن زمان آقای لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان بود که اهمیت زیادی به جوانان می داد و نقش تاثیرگذاری در فوتبال من داشت و اگر نبود به این موفقیت ها نمی رسیدم. مربیان ایرانی اصولا به جوان ها اهمیت زیادی نمی دهند.

حاج صفی که در 16 سالگی در لیگ برتر بازی کرد و سپس به تیم ملی راه یافت، در دو جام جهانی و سه جام ملت ها بازی کرد و حالا با امیدواری به آینده تیم ملی نگاه می نماید: تیم ملی دچار افت شد و امیدوارم با اسکوچیچ به روز های اوج برگردد، شرایط گروهی خیلی سخت است و امیدوارم اوضاعمان بهتر شوم و از گروه به مرحله بعد برویم و مانند دور های بعدی به جام جهانی صعود کنیم. منتظرمان در جام جهانی باشید.

ستاره تیم تراکتور که سابقه بازی در فرانکفورت و پانیونیوس را دارد، بااشاره به علاقه اش درباره بازی در اروپا می گوید: آرزوی هـر بازیکنـی اسـت کـه لژیونـر شـود و چـه کسـی اسـت کـه دوسـت نداشـته باشـد در خـارج از کشـور بـازی کند. خودم بیشتر اسپانیا را دوست دارم، اما بازی در اسپانیا بسیار سخت است. البته تیم های آلمان را هم دوست دارم، ولی بازی در اسپانیا را به آلمان ترجیح می دهم. هدف و آرزویم از وقتی که فوتبال را شروع کردم، این بود که در رئال مادرید بازی کنم، تیم رئال را خیلی دوست دارم و آرزویم این است که در رئال بازی کنم.

دو سال پیش حاج صفی در دوراهی تراکتور - سپاهان، تبریز را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب کرد، اما حالا درخصوص سرانجام فوتبالش صحبت جالبی را مطرح می نماید: حضور در سـپاهان باعـث شـد مـن پلـه هـای ترقی را طـی کنـم. زمانـی کـه خواسـتم از فوتبـال خداحافظی کنـم، با تنهـا تیمـی کـه باعـث رشـدم بـود، ایـن کار را خواهـم کـرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حاج صفی: به سپاهان برمی گردم و فوتبالم را در این تیم تمام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: به سپاهان برمی گردم و فوتبالم را در این تیم تمام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید