گریزمان: نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید نمی داند مقصد بعدی اش چه تیمی خواهد بود.

گریزمان: نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، آنتوان گریزمان که تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، اخیراً اظهار داشت در این تابستان از این باشگاه اسپانیایی جدا خواهد شد. به همین دلیل برنامه ال لارگوئرو از شبکه رادیویی کادنا سِر اسپانیا اخیراً مدعی شد شواهد و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد باشگاه بارسلونا و آنتوان گریزمان مذاکرات خود را از ماه نوامبر - آبان و آذر 97 - شروع نموده اند و در ماه مارس - اسفند و فروردین 97 - پیش از رویارویی اتلتیکومادرید با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم قراردادی رسمی بین طرفین امضا شده و انتقال این بازیکن به نوکمپ قطعی است. این هافبک فرانسوی اما هنوز نمی داند که آینده حرفه ای اش چه خواهد شد، این در حالی است که منچستریونایتد هم مشتری وی است.

آنتوان گریزمان که در فزونی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل بولیوی در دیداری محبت آمیز، گل دوم خروس ها را به ثمر رساند، پس از این بازی در مواجهه با این پرسش که باشگاه بعدی تان کجاست؟، گفت: سوال خوبی است اما نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. هر چیزی به وقتش.

مهاجم اتلتیکومادرید با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های زده خود در تیم ملی فرانسه را به عدد 29 رساند و با گذر از کریم بنزما و ژوری ژورکایف به رده هشتم جدول فزونین گلزنان تاریخ تیم ملی فرانسه صعود کرد، این در حالی است که تیری آنری با 51 گل زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه است.

گریزمان در این باره گفت: بازی برای تیم ملی فرانسه همواره فوق العاده است. ما از بازی برای فرانسه لذت می بریم چون هر بازیکنی چنین شانسی نصیبش نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گریزمان: نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید