چگونه حساب کاربری گوگل خود را بازیابی کنیم؟ ، اگر هک شده اید یا رمزعبور خود را فراموش کردید راههایی برای نجات وجود دارد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای یک کاربر گوگل رخ دهد این است که حساب کاربری خود را از دست دهد. این موضوع به ویژه برای افرادی که به طور دائمی از حساب کاربری خود استفاده می نمایند بسیار مهم است.

چگونه حساب کاربری گوگل خود را بازیابی کنیم؟ ، اگر هک شده اید یا رمزعبور خود را فراموش کردید راههایی برای نجات وجود دارد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر ایمیل یا رمز عبور خود را فراموش نموده اید یا هک شده اید، می توانید با دنبال کردن مراحلی ساده، حساب گوگل خود را بازیابی کنید.

این روزها که بسیاری از تاییدیه های شبکه های اجتماعی نیز به وسیله آدرس ایمیل انجام می گردد، هیچ چیز بدتر از عدم دسترسی به حساب های کاربری نخواهد بود، به خصوص اگر این ایمیل را در شبکه های اجتماعی متعددی مورد استفاده قرار داده باشید. وقتی برای ورود به حساب کاربری خود مشکل پیدا می کنید، معمولا دو نوع اتفاق می افتد. در حالت اول شما رمز خود را فراموش نموده اید و در حالت دوم هک شده اید.

اگر در ورود به حساب گوگل خود مشکل دارید به صفحه جستجوی My Google بروید و مراحل زیر را اجرا کنید:

-شماره تلفن یا آدرس ایمیل بازیابی ارائه شده خود را وارد کنید

-اگر رمز عبور خود را فراموش نموده اید روی گزینه چگونه یک حساب گوگل را بازیابی کنید کلیک کنید

-اگر رمز عبور شما مشکل داشته باشد، برای بازیابی حسابتانگذرواژه خود از صفحه بازیابی حساب بهره ببرید. از شما خواسته خواهد شد تا با ارسال پاسخ هایی به چند سوال امنیتی هویت خود را تأیید کنید.

اگر قصد دارید از حساب گوگل خود ایمیلیتان را بازیابی کنید باید برای آغاز بازیابی رمز عبور، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.در صورت امکان سعی کنید این فرآیند را با استفاده از یک دستگاه (و مرورگر) انجام دهید که قبلا با آن وارد سیستم شده اید و حتی موقعیت مکانی نیز در فعالیت شما موثر است.

اگر نمیتوانید هویت خود را به وسیله سوالات امنیتی تأیید کنید، می توانید دوباره امتحان کنید. گوگل هدایت های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که این مشکل را حل کنید. پس از تأیید هویت خود، شما قادر خواهید بود رمز عبورتان را بازنشانی کنید.اگر از این گزینه بهره ببرید، باید بدانید که باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهید، بنابراین اگر هر دو مورد را فراموش نموده اید، دستورالعمل آدرس ایمیل را فراموش نموده اید را بهره ببرید.

چگونه بفهمید حساب کاربری شما هک شده است؟

اگر شما نمیتوانید با هیچ روشی وارد حساب گوگل خود شوید و متوجه میشوید که فرد دیگری رمز عبور شما یا شماره تلفن بازیابی را تغییر داده است یا حساب کاربری را حذف کرد ه است باید به بخش بازیابی حساب گوگل مراجعه کنید. بسیار مهم است که نگران نباشید و به سادگی به سوالات پاسخ دهید و به ترتیب به دستورات عمل کنید. اگر همه چیز با شکست روبرو گردد یا نمیتوانید به دلیل دیگری وارد شوید (مانند اینکه با تأیید دو مرحله ای مشکل دارید یا نمیتوانید رمز عبور خود را با یک کد به وسیله متن ارسالی بهره ببرید) آخرین توصیه ما به شما ارسال ایمیل به بخش کارشناسان یا شکایات گوگل است. در ایمیل آدرس خود و مسائل را نوشته و منتطر پاسخ تیم پشتیبانی گوگل باشید.

منبع: انتخاب

به "چگونه حساب کاربری گوگل خود را بازیابی کنیم؟ ، اگر هک شده اید یا رمزعبور خود را فراموش کردید راههایی برای نجات وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه حساب کاربری گوگل خود را بازیابی کنیم؟ ، اگر هک شده اید یا رمزعبور خود را فراموش کردید راههایی برای نجات وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید