پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 11 مهرماه 1401

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است و دما در طول شب از هجده درجه به مرور و در طول روز به بیست و هشت درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 11 مهرماه 1401

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی از روز دوشنبه تا چهارشنبه (11 تا 13 مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و جوی پایدار، در بعضی منطقه ها همراه با وزش باد و در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما و در ساعات و منطقه ها پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حدبیشتر دما 31 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (11 مهرماه) تا حدودی آفتابی با حداقل دمای 19 و حدبیشتر دمای 31 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (12 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 19 و حدبیشتر دمای 32 درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (13 مهرماه) آفتابی با حداقل دمای 19 درجه و با حدبیشتر دمای 34 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم کیفیت هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران امروز (10 مهرماه) در شرایط قابل قبول واقع شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 92 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول واقع شده است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 104 بود که در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی منطقه ها کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر طی آخر هفته اطلاع داد.

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در بعضی منطقه ها استان های مازندران، گلستان و ارتفاعات واقع در شرق تهران و سمنان ابرناکی، وزش باد و بارش های پراکنده روی می دهد. در ساعات بعدازظهر در شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

بعلاوه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.

فردا دوشنبه در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری حاکم می گردد و در نوار شمالی افزایش دما و در نوار شرقی کاهش وزش باد روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فردا در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار موقتی پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 11 مهرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 11 مهرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید