پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در فاصله دو روز تا آغاز پانزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان، جلسه کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی با حضور نمایندگانی از چین، روسیه، ایران، آمریکا، برزیل و مصر برگزار شد. در این جلسه پیشنهادات مختلفی از سوی حاضرین برای بهبود روند کار ورزشکاران و با نگاه المپیکی شدن این رشته در آینده مطرح شد.

پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک

مهمترین بحث مطرح شده در این جلسه استاندارد سازی فرم های تالو و اوزان ساندا با هدف فراهم شدن شرایط رسیدن به بازی های المپیک بود. یکسان سازی لباس تالوکاران، وزن کشی مسابقات، گسترش ووشو در کشورهای مختلف، برگزاری کمپ های بین المللی، دوره های آموزشی، بخصوص دوره های آموزشی آن لاین از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی کشورمان که عضو این کمیته است، در این نشست در خصوص برگزاری لیگ جهانی ووشو، مسابقات بین قاره ای، یکسان سازی تجهیزات ووشوکاران، تشکیل رنکینگ جهانی ورزشکاران، برگزاری مسابقات پیشکسوتان با استانداردها و قوانین خاص در جهت حفظ ایمنی و سلامتی ورزشکاران، برگزاری مسابقات منطقه ای و محدود کردن اوزان ساندا برای حضور در المپیک به سه بخش سبک وزن، میان وزن و سنگین وزن پیشنهاداتی را ارائه داد.

پیشنهادات فوق برای بررسی به کمیته فنی فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد و در صورت تائید، برای تصویب به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات اوجاقی برای ورود ووشو به المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید