سرانجام المپیاد ورزش همگانی دانشجویان، تیم های برتر والیبال و فوتسال معین شدند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی تیم های برتر در سه رشته باقیمانده والیبال، فوتسال و هندپلو به سرانجام رسید.

سرانجام المپیاد ورزش همگانی دانشجویان، تیم های برتر والیبال و فوتسال معین شدند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در روز پایانی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار گردید، تیم های برتر در سه رشته والیبال، فوتسال و هندپلو معین شدند که در رشته فوتسال تیم های آموزش عالی زرند کرمان، فرهنگیان خراسان شمالی و شهاب دانش قم به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و تیم های فنی و حرفه ای ارومیه، صنعتی اصفهان و پیغام نور ایلام نیز عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در والیبال چهار نفره نیز تیم های فنی و حرفه ای مازندران، فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و فنی و حرفه ای کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم غیرانتفاعی احرار رشت نیز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

در رشته ورزشی هندپلو نیز دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شاهرود و دانشگاه رازی کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و دانشگاه های تبریز، یزد و صنعتی اصفهان نیز در رتبه های چهارم تا ششم جای گرفتند.

چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر با حضور 2 هزار دانشجو در 9 رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی همدان برگزار گردید.

المپیاد ورزش های همگانی دختران نیز طی 5 روز به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) و در 9 رشته ورزشی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرانجام المپیاد ورزش همگانی دانشجویان، تیم های برتر والیبال و فوتسال معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام المپیاد ورزش همگانی دانشجویان، تیم های برتر والیبال و فوتسال معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید