برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می گردد.

برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان

نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان در فضایی بیش از 24 هزار متر مربع برگزار خواهد شد. از این فضا 16 هزار متر مربع به صورت سرپوشیده و 8 هزار متر مربع از این نمایشگاه به علت استقرار کوپ های سنگ در اندازه های مختلف و تجهیزات مرتبط با صنعت سنگ و ماشین آلات در فضای باز نمایشگاه اصفهان جانمایی شده است.

نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان با مشارکت 11 استان از جمله اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، قم، البرز، هرمزگان و استان مرکزی و با مشارکت 115 شرکت فعال در بخش های مختلف برگزار خواهد شد. شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان در حوزه های استخراج، فرآوری، مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی و توزیع و فروش در این رویداد نمایشگاهی حاضر خواهند بود.

از جمله مشارکت کنندگان شاخص و مطرح در این نمایشگاه مجموعه های سنگ صلصالی، کارخانجات امینی، راز سنگ، مرمرینه، معادن کوثر، پاویون سنگ محلات و انجمن ماشین سازان اصفهان را می توان نام برد.

یکی از مهم ترین تفاوت های این دوره از نمایشگاه با سایر دوره های برگزار شده حضور شرکت های ماشین آلات فرآوری و استخراج، مشارکت بیشتر حوزه سنگ های کوپ و حمایت و همکاری کلیه تشکل های تخصصی سنگ در استان اصفهان و سایر استان های کشور بوده است.

در رویداد نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان میزبان نمایندگان کشور های حاضر در هشتمین اجلاس اکو است؛ نمایندگانی از کشور های آذربایجان، قزاقستان، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکیه برای بازدید و آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های فراوری کنندگان صنعت سنگ و ماشین آلات حضور خواهند یافت.

برگزاری میز سنگ کشور از جمله برنامه های جانبی این رویداد است. برای اولین بار و با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان، تیمی از دانش پژوهان حوزه صادرات سنگ در غرفه ای متحدالشکل، به بازرگانان و واحد های صادراتی خدمات مشاور رایگان خواهند داد. این گروه از دانش پژوهان بازار های هدف را به خوبی برای بازرگانان ترسیم و هزینه های جاری اعم از نرخ و اندازه فروش و... را برای آن ها محاسبه خواهند کرد. بعلاوه با همکاری اتاق بازرگانی استان و سازمان زمین شناسی کشور مدیران و کارشناسان کشور های عضو اکو از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در تاریخ 24 تا 27 آبان ماه در ساعات بازدید 10 تا 18 در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان میزبان حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی علاقه مند به رویداد های نمایشگاهی خواهد بود.

وبلاگ آبی اناری ها اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید