افت چشمگیر قیمت خودرو تا انتها آذر

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مورد آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو، گفت: بعد از تعطیلی 2 هفته ای در تهران، بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو شده است و اکنون که نمایشگاه های خودرو چند روز است فعالیت خود را آغاز نموده اند، هیچ معامله ای صورت نگرفته است.

افت چشمگیر قیمت خودرو تا انتها آذر

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: این طور که تعیین است این بازار همچنان در رکود خواهد ماند تا 40 هزار خودرویی که خودروسازان فراوری نموده اند به بازار عرضه گردد. با عرضه خودرو به بازار قیمت ها به شدت اُفت خواهد داشت و شاید از رکود خارج گردد.

کاشانی نسب با بیان اینکه آمار فراوری و فروش سه خودروساز عظیم کشور از جمله شرکت های خودروسازی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می دهد که در طول هشت ماه ابتدای سال 567 هزار دستگاه خودرو فراوری شده است، گفت: آمار فروش خودروسازان 415 هزار دستگاه بوده است.

او گفت: خودروسازان هر روز افزایش تیراژ می دهند و با توجه به تعطیل نشدن صنعت خودروسازی در دوران کرونا باید منتظر تحولی در بازار بود و امیدواریم فراوریات به قدری افزایش یابد که جوابگوی تقاضای بازار باشد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: فعلا مردم از خرید خودرو می ترسند چرا که با افت قیمت دلار، قیمت خودرو هم کاهش پیدا نموده و دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده است، اما عملا خرید و فروشی انجام نمی گردد و اگر در حال حاضر قیمتی در بازار اعلام می گردد تنها قیمت اعلامی در فضای مجازی است و هیچ خرید و فروشی حتی فضای مجازی صورت نمی گیرد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، ظرف سه روز اخیر نمایشگاه داران خودرویی نفروخته اند که بخواهند قیمت رسمی پراید و پژو 206 را اعلام نمایند.

منبع: باشگاه وبلاگ آبی اناری ها

منبع: تجارت نیوز

به "افت چشمگیر قیمت خودرو تا انتها آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت چشمگیر قیمت خودرو تا انتها آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید