واژگونی تراکتور جان راننده را گرفت

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و بویر احمد از واژگونی تراکتور و فوت راننده در این شهرستان خبر داد.

واژگونی تراکتور جان راننده را گرفت

به گزارش گروه حوادث وبلاگ آبی اناری ها از اسنا، سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی تراکتور در حال شخم زدن زمین های کشاورزی در روستای دلی پیر محمود از توابع شهرستان کهگیلویه بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی مأموران معین شد یک دستگاه تراکتور بر اثر پستی و بلندی زمین کشاورزی واژگون شده است که در این سانحه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده توسط اورژانس 115 شهرستان چرام جهت حیا به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به این که کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام نموده اند، اعلام نمود: بیشترین سوانح تراکتور مربوط به رانندگی در زمین های ناهموار و غیر همسطح می باشد چرا که کار با تراکتور در زمینهای با شیب تند و مجهز نمودن آن به کمک فنر موجب می شود با اندک ضربه ای این وسیله نقلیه واژگون شود.

منبع: جام جم آنلاین

به "واژگونی تراکتور جان راننده را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی تراکتور جان راننده را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید