مدیر عامل سایپا: ورود خودروهای تجاری نو به بازار

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، با برنامه ریزی های اجرا شده، امیدواریم بتوانیم در امسال علاوه بر فراوری انواع وانت و پیکاپ، خودروهایی مانند ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس را وارد بازار خودروهای تجاری کنیم.

مدیر عامل سایپا: ورود خودروهای تجاری نو به بازار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار نهاده شد و از همین رو در امسال خودروهای تجاری تازه وارد بازار می گردد.

به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری در بازدید از شرکت زامیاد با یادآوری شعار سال، تجاری سازان گروه سایپا را به افزایش فراوری و ارتقاء کیفیت موظف و تاکید نمود: جهت گیری گروه سایپا در امسال در راستای مهار تورم و افزایش فراوری است و لذا ضرورت دارد شرکت های گروه از ظرفیت و توان مهندسی موجود بیش از گذشته بهره ببرند.

او با اشاره به شکوفایی شرکت زامیاد در سال گذشته، عملکرد این شرکت را در حوزه های فراوری و کیفیت بسیار مناسب عنوان و اعلام کرد: علیرغم چالش های موجود در صنعت خودروسازی تجاری، شرکت زامیاد توانست با بهره گیری مناسب از ظرفیت نیروی انسانی، ضمن رشد فراوری و ارتقاء کیفیت، در زمینه توسعه محصول نیز اقدامات مناسبی انجام دهد که ثمره آن را در امسال خواهیم دید.

فراوری بیش از 48 هزار دستگاه انواع خودروهای تجاری سبک

سیدمحسن مرتضوی، مدیرعامل شرکت زامیاد نیز در این بازدید، فراوری 48 هزار و 48 دستگاه انواع خودروهای تجاری سبک در سال گذشته در این شرکت را کم نظیر دانست و گفت: با حمایت های گروه سایپا و در راستای تحقق شعار سال، برنامه افزایش 100 درصدی فراوری را در برنامه خواهیم داشت.

او با اشاره به تنوع سبد محصولات شرکت زامیاد، اعلام نمود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم در امسال علاوه بر فراوری انواع وانت و پیکاپ، خودروهایی مانند ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس را وارد بازار خودروهای تجاری کنیم.

منبع: عصر ایران

به "مدیر عامل سایپا: ورود خودروهای تجاری نو به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل سایپا: ورود خودروهای تجاری نو به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید